مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

جشنواره مراکز استانها یک فرصت مغتنم و میدان آزمایشی برای شبکه استانی است

جشنواره مراکز استانها یک فرصت مغتنم و میدان آزمایشی برای شبکه استانی است تا با تولید آثار فاخر و ارزشمند، خود را برای تقابل رسانه ای در جنگ نرم آماده کنند .
کد خبر: ۸۹۱۹۰۴۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در مراسم تجلیل از برگزیدگان صدا وسیمای مرکز زنجان در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها با اشاره به اینکه در مقطع کنونی، دفاع مقدس در عرصه های جنگ فرهنگی همچنان ادامه داردگفت: اصحاب رسانه امروز سربازان جبهه فرهنگی و جنگ نرم کشور محسوب شده و رسالت سنگینی را بر عهده دارند چرا که در عصرحاضر دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هوشمندی و با تمام توان در حال طراحی نقشه های شوم برای ضربه زدن به فرهنگ، هویت ملی، اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی مردم هستند .

صفری وظیفه اصلی و مهم رسانه ها را در مرحله نخست، ایجاد باور و تبیین جنگ فرهنگی و نرم و سپس ارایه راهکارهای مدون و هدفمند برای مقابله با این هجمه ها دانست و افزود: افزایش سطح سواد رسانه ای جامعه یکی دیگر از مهمترین وظایفی است که رسانه ها می بایست اهتمام ویژه این به آن داشته باشند .

وی برگزاری جشنواره مراکز استانها را یک فرصت مغتنم و میدان آزمایشی برای شبکه استانی دانست تا با تولید آثار فاخر و ارزشمند ، خود را برای تقابل رسانه ای در جنگ نرم آماده کنند .

مدیرکل مرکز زنجان در ادامه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان رسانه استانی افزود : همکاران این مرکز علی رغم وجود تنگناها و محدودیت امکانات و نیروی انسانی در مقایسه با برخی مراکز دیگر استانها، توانستند با کسب عناوین مختلف حضور خوب و موفقی در این جشنواره داشته باشند .

وی با اشاره به راه یابی 41 اثر مرکز زنجان به مرحله داوری جشنواره در حوزه های سیما، صدا، خبر، پژوهش و فضای مجازی، کسب 6 رتبه برتر و 7 رتبه دوم ، سوم و شایسته تقدیر را موفقیت چشمگیری دانسته و ضمن عرض تبریک از همکاران ساعی و خدوم مرکز قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز زنجان در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار