خبرهای داغ:
امام جمعه گیلان غرب از دوران دفاع مقدس به عنوان اوج افتخارات ملت یاد کرد و گفت: حقاً افتخارات دفاع مقدس در سایه روحیه جهادی، وحدت و همدلی محقق شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۲۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امام جمعه شهرستان گیلانغرب در جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و ایام ماه محرم تشکیل شد، با تاکید بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر برای خدمت رسانی به مردم، همراهی و همدلی عمومی و حضور و ایستادگی مردم را از عوامل مهم افتخارات کسب شده در دوران دفاع مقدس دانست.

 

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد: شهادت را نمی شود از مردم گرفت چرا که شهادت موجب ایجاد وحدت بیشتر بین ملت ماست.

 

وی در ادامه به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: همه وظیفه داریم که در مقابل سرنوشت فرزندان خود احساس مسئولیت کنیم و بایستی در این راستا با تمام وجود به آموزش  و پرورش کمک کنیم. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در این جلسه از تدارک برنامه های متنوعی در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس با رنگ و بوی فرهنگ عاشورایی خبر داد.

 

سرهنگ معصومعلی محمدی برگزاری مراسم ویژه چهارم مهر روز مقاومت مردم گیلانغرب را از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس یاد کرد و افزود: غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدا، زنگ مقاومت، برگزاری یادواره های شهداء، برپاییغرفه های شهداء، شب شعر و خاطره دفاع مقدس و دهها برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر  از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان  است.

 

 
ارسال نظرات