رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: سازمان بسیج سازندگی بر پایه کمک و جذب نیرو‌های مردمی بنا شده است و در نظر داریم از انرژی، انگیزه و پتانسیل موجود در جوانان نخبه بسیجی و صاحبان تفکر استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۹۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: : با الگو قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی می‌توان بخش عمده از مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی بر پایه کمک و جذب نیرو‌های مردمی بنا شده است، افزود:  در نظر داریم از انرژی، انگیزه و پتانسیل موجود در جوانان نخبه بسیجی و صاحبان تفکر استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه حضور مردم انقلاب اسلامی و نظام را تشکیل داده است، خاطر نشان کرد: این موضوع از بحث الهی نشأت گرفته است و با الگوبرداری از مفاهیم قرآن و راه بزرگان دین این مسیر را پیش‌گرفته‌ایم.
 
  وی سازمان بسیج سازندگی را تسهیل‌گر خواند و افزود: این سازمان در نظر دارد در رابطه با ساماندهی جوانان به فعالیت در این گروه نهایت تلاش خود را به کار گیرد.
 
سردار غلامی با تأکید بر آموزش و توانمندسازی آحاد و اقشار مردم در راستای فعالیت در بسیج سازندگی، افزود: بیش از ۶ هزار گروه جهادی جوان تحت آموزش قرارگرفته‌اند و در این مسیر به یاری  بسیج سازندگی امده اند.

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی با ورود در امر اقتصاد مقاومتی موفق به استفاده از ظرفیت جوانان شد که طی این طرح بیش از ۱۳۴ هزار موقعیت اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج اجرایی توانایی انجام پروژه‌های مناطق محروم را دارد، عنوان کرد: در سال گذشته در قالب گروه‌های جهادی حدود یک‌میلیون و پانصدهزار جوان فعالیت کرده‌اند که در حال حاضر هم در حال تلاش و انجام فعالیت هستند.
ارسال نظرات