فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا خبر داد؛
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا از تدوین 126 برنامه این نهاد در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۹۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال برای هفته دفاع مقدس، 126 برنامه تدوین‌شده که در سطح ناحیه، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های تخصصی و اقشاری بسیج به مرحله اجرا درمی‌آید. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال با ایام محرم تقارن پیداکرده است، تصریح کرد: به همین علت تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس رنگ و بوی حسینی دارد و اولین برنامه هفته دفاع مقدس راه‌اندازی هیئت عزاداری از روبه‌رو سپاه تا محل مصلا نماز جمعه است. 

وی بابیان اینکه بیمارستان صحرایی در سطح استان گیلان تنها در دو یا سه شهرستان برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: این بیمارستان از 30 شهریورماه جاری به مدت چهار تا پنج روز در روستای قره‌سو بخش لوندویل با حضور تمام پزشکان متخصص، پیراپزشکان، سونوگرافی و اکوی قلب برپا می‌شود.  

آرمان اعزام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مدارس شهری و روستایی جهت خاطره گویی را از دیگر برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: این اقدام با همکاری آموزش‌وپرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج کانون پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا شعار امسال هفته دفاع مقدس را «من انقلابی‌ام» دانست و افزود: یک دبستان و یک مهدکودک با رویکرد قرآنی، یک واحد مسکن مددجویی و آزمایشگاه و دستگاه اکوی قلب درمانگاه سیدالشهدا قرار است امسال در طول هفته دفاع مقدس افتتاح شوند. 

وی یکی از برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس را مسابقات چهارجانبه فوتبال پیشکسوتان تحت عنوان جام شهدای مدافع حرم با حضور تیم‌های منتخب ملوان بندرانزلی، شهرداری رشت، منتخب آستارا و منتخب چوکای تالش دانست و گفت: این مسابقات روزهای 26 و 29 شهریورماه جاری برگزار می‌شوند. 

آرمان یادواره شهدای ورزشکار در دانشگاه آزاد، برنامه یاد یاران انقلاب در قالب تجمع اصناف و بازاریان در مزار شهدا، یادواره شهدای مدافع حرم، یادواره شهدای زن، مسابقات ورزشی، فرهنگی، علمی و اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در میدان صبحگاه سپاه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست. 

ارسال نظرات