جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهدا معلمان عشق در جامعه هستند گفت: راه و سیره زندگی شهدا امتداد واقعه عاشوراست.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۸۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار حمزه فلاح در مراسم یادواره شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا و شهدای روستای کویه سفلی رودسر اظهار داشت: راه و سیره زندگی شهدا امتداد واقعه عاشوراست و شهدا با تأسی از سیره شهدا جانشان را در راه اسلام فدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه شهدا معلمان عشق در جامعه هستند افزود: شهدا می‌توانند بهترین الگو برای نسل جوان جامعه باشند از این رو باید فرهنگ ناب جهاد و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان نهادینه شود.

سردار حمزه فلاح سبک زندگی شهدا را انقلابی و جهادی خواند و گفت: امروز جوانان ما با اینکه در کنار شهدا نبوده و دفاع مقدس را درک نکردند ولی با تأسی از سیره زندگی شهدای عراق و سوریه مقابل ژنرال‌های آمریکایی و اسرائیلی در حال نبرد هستند.

وی با اشاره به اینکه داعش عددی نبوده و رزمندگان ما در جبهه مقاومت در حقیقت مقابل آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می‌جنگند اعلام کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا محور مقاومت در جهان می‌درخشد و در راس این محور ایران اسلامی ایستاده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه باید سبک زندگی شهدا در جامعه تدریس شود گفت: رسم زندگی شهدا باید در همه ابعاد زندگی روزمره به‌ویژه در مدیریت، مسئولیت، مدارس و دانشگاه‌ها پیاده شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را بهانه‌ای برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا دانست و افزود: شهدا نیازی به برگزاری یادواره‌های ما ندارند بلکه این یادواره‌ها بهانه‌ای برای یادآوری جانفشانی مردان بزرگی است که آرامش، امنیت و عزت خود را مدیون آنان هستیم.

سردار فلاح خداترسی و خداباوری، اخلاص و ایثار را سه شاخصه اخلاقی شهدا خواند و تصریح کرد: بی‌تردید این شاخصه‌ها امروز بهترین الگو برای جوانان جهت پیداکردن راه و رسم درست زندگی در جامعه است.

بر این اساس، شرکت کنندگان در این مراسم با نوحه خوانی و سینه زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

ارسال نظرات