خبرهای داغ:
مسئول ستاد شیرخوارگان حسینی شهرستان میامی گفت: همزمان با آغاز ماه محرم مصادف با ۳۱ شهریوردهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در حسینیه اعظم میامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۶۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

محمدحسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، از برگزاری دهمین همایش شیرخوارگان حسینی در روز جهانی شیرخوارگان در حسینیه اعظم میامی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به محل‌های برگزاری این همایش در شهرستان میامی افزود: این همایش در بیش از 40 روستای این شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول ستاد شیرخوارگان حسینی شهرستان میامی به استقبال پرشور مردمی از این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش به یاری اعضا ستاد و مردم، بهتر از سال‌های پیشین برگزارشده و مورد استقبال خواهران شهرستان میامی قرارگرفته است.

رحیمی با بیان اینکه این مراسم همانند سال‌های گذشته در نخستین روز جمعه ماه محرم، که امسال مصادف با 31 شهریور ماه است و از ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد، افزود: مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و نوزادان شیرخواره برگزار می‌شود.

وی از سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رحیمی، مداحی مداح اهل‌بیت (ع) علی‌اصغر آقائی و مجید صائمی در این مراسم خبر داد.

مسئول ستاد شیرخوارگان حسینی شهرستان میامی با بیان اینکه امسال بیش از 300 دست برای این همایش دوخته وآماده شده است، گفت: خانواده هامی توانند برای تهیه لباس به عکاسی حمید واقع در خیابان امام رضا(ع) وکانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان واقع در شهرک امام(ره) مراجعه کنند.

رحیمی در پایان تصریح کرد: اهداف بلند این همایش حضور کودکان از دوران شیرخوارگی در مکتب امام حسین (ع) و آموختن و رشد کردن در این نهضت و بیمه شدن فرزندان در مقابل تمامی فتنه‌های دشمنان قسم‌خورده این نهضت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها