خبرهای داغ:
كمپين حمايت ازافراد و شخصيت هاي سياسي كه اين روزها در تلگرام و توييتر دست به دست مي شود بسيار جالب و ديدني بوده زيرا افرادي دست به اين كار مي زنند كه به لطف فلان شخص در جايگاهي قرار گرفتند كه لياقت آن را ندارند بلكه بر اساس ژن خوب تحفه مديريت را به انها ارزاني داشته اند.
کد خبر: ۸۹۱۸۹۲۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، كمپين حمايت ازافراد و شخصيت هاي سياسي كه اين روزها در تلگرام و توييتر دست به دست مي شود بسيار جالب و ديدني بوده زيرا افرادي دست به اين كار مي زنند كه به لطف فلان شخص در جايگاهي قرار گرفتند كه لياقت آن را ندارند بلكه بر اساس ژن خوب تحفه مديريت را به انها ارزاني داشته اند.
وقتي جايگاه آنها امن بوده هرگز كمپين براي حمايت از محرومين و مستضعفين راه اندازي نمي شود وقتي ميز و صندلي را در خطرمي بينند فرياد استغاثه و كمك آنها بلند مي شود و فريادهاي دنيا را آب برد را مي شنوند. اين روزها حكايت مورچه و رود است كه وقتي مورچه را آب برد فرياد زد دنيا را دارد آب مي برد . يكي گفت: تو كوچولو را آب مي برد نه دنيا را. مورچه در جواب گفت: من نباشم مي خواهم دنيا هم نباشد.
مورچه با اون جثه كوچك خود خوي ديكتاتوري دارد. برخي از انسانها هم نداي يا من يا هيچ كس در وجود آنها است. جمهوري اسلامي سهم پدري يا سفره نيست كه هر كس ژن خوب دارد از آن برخوردار شود و هر كس هم مستضعف است فقط براي حفظ آن سر دهد بلكه انقلاب مستضعفين بايد زمينه ساز ظهور حضرت ولي عصر (عج) باشد.
ملعون است كسي كه به خاطر مديركل شدن و رييس شدن از سرو كول برادر مومن خود بالا مي رود يا درخت بي گناه را قطع مي كنند و عكس خود را بر در و ديوار شهر نصب مي كنند تا بنام حمايت از مردم و براي مردم به كاسبي خود در دنيا برسد.
كمپين حمايت يعني فشار به مجريان قانون براي اهداف سياسي و استفاده ابزاري از مردم درجهت رسيدن به اهداف خود مي باشد.
جامعه امروز ما گرفتار برخي مديران است كه رويكرد انقلابي ندارد و با انتصابات فاميلي براي خود در اقتصاد و سياست باندهاي مخوف تشكيل دهند. كمپين از كدام رياست و كياست تشكيل مي دهيد؟ چرا آقايان دل سوز استاندار، شهردار، وزير و وكيل هستند اما براي كارگران از كار بيكار شده و مستضعفيني كه به خاطر سياست هاي نادرست برخي ها به فساد كشيده مي شوند كمپيني تشكيل نمي شود.
مردم همواره درهمه دوران بازيچه سياست مداران بوده اند و به راحتي از تمام وعده هاي خود عدول كردند هرگزهم براي كم كاري هاي خود پاسخي نداده اند.
كمپين هايي كه براي چاپلوسي و خوش خدمتي در اين روزهاي انتصابات راه افتاده به قذري چندش آور است كه ريا و نفاق از آن از آن هويدا است. استفاده از چهره هاي ورزشي سياسي و معتمدين در حمايت از چهره هاي مديريتي بسيار زننده است و به جاي اينكه درد مستضعفين را داشته باشيم بيش از سي سال است كه بر خلاف فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب همه مشكلات كشور در بودن يا نبودن فلان خلاصه شده است.
بيان مشكلات مردم مستضعف از زبان مديبران مرفه بزرگترين طنز روز دنياست كه كاخ نشينان بي درد و مرفهين شكم سير با كمال وقاحت و پر رويي بدان مي پردازند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها