در آستانه هفته دفاع مقدس؛

بیمارستان صحرایی در شهرستان اردل برپا می شود

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از برپایی بیمارستان صحرایی شهید حججی و مدافعان حرم در شهرستان اردل خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۹۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مهین غفاری در گفتگو با بسیج، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را گرامیداشت و گفت: بیمارستان صحرایی شهید حججی و مدافعان حرم در راستای ارائه خدمت به مردم نیازمند در مناطق محروم و ارتقاء فرهنگ و تفکر جهادی، برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش آمادگی و چابکی تیم های اضطراری پزشکی، از دیگر اهداف برپایی بیمارستان های صحرایی به شمار می رود.

وی، ادامه داد: سومین بیمارستان صحرایی با همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل، کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی هاجر سلام الله علیها شهرکرد و همکاری دانشگاه علوم پزشکی به مدت سه روز در منطقه قرآب از توابع بخش دیناران شهرستان اردل دایر خواهد شد.

دکتر غفاری، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی ودارویی رایگان به عشایر و روستائیان ساکن منطقه ارائه می شود.

مسول بسیج جامعه پزشكی استان، گفت: درمانگاههای تخصصی داخلی، عفونی، زنان و مامایی، اطفال، جراحی، اتاق عمل سرپایی، از بخش های مختلف بیمارستان صحرایی درشهرستان اردل است.

وی، افزود: مشاوره تغذیه، سلامت روان، دندانپزشکی، پزشک عمومی اورژانس و داروخانه، تیم های آموزش سلامت، مشاوره فرهنگی و مذهبی، خدمات آموزشی درمانی و مشاوره ای از دیگر خدمت هایی است که در این بیمارستان به مراجعان ارائه می شود.

ارسال نظرات