خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قصرشیرین فرهنگ شهادت طلبی را رمز اساسی ماندگاری و تضمینی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: فرهنگ شهادت، فداکاری، گذشت، تحمل سختی وامید در دوران دفاع مقدس در کشور ما جاری شده و همچنان جاری است.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۸۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هیچ ملتی بدون تحمل سختی ها به آسایش و فضیلت دست نمی یابد، اظهار داشت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس شجاعت ملی و ایستادگی ملت ایران را برای ما به ارمغان آورد.

 

وی فرهنگ شهادت طلبی را رمز اساسی ماندگاری و تضمینی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: فرهنگ شهادت، فداکاری،گذشت،تحمل سختی وامید در دوران دفاع مقدس در کشور ما جاری شده و همچنان جاری است.

 

 فرمانده سپاه قصرشیرین تصریح کرد: مردم و مسئولین در دوران دفاع مقدس احساس کردند که باید برای دفاع از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن به صحنه بیایند که وحدت و انسجام را در میان ملت ایران دیدیم که موجب پیروزی ما در این جنگ تحمیلی شد.

 

وی افزود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس ، ایران اسلامی با رهنمودهای رهبری و کمکهای نیروهای مردمی و با داشتن ایمان و اعتقادات ، باورها و ارزشهای دینی توانست در مقابل دشمن ایستادگی کند.

 

وی بر لزوم حضور پررنگ مسئولان شهرستان در برنامه های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: حضور پررنگ مردم و بسيجيان در برنامه های هفته دفاع مقدس می تواند در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثارگری در جامعه نقش موثری داشته باشد.

 

 سرهنگ حسنی برگزاری صبحگاه مشترک، پیاده روی خانوادگی، زنگ مقاومت، غبارروبی مزار شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا، ویزیت رایگان بیماران ، تجلیل از کارمندان ایثارگر ، یادواره شهدا، برپایی محفل انس با قرآن، ایستگاه صلواتی، محفل شعر، همایش نهضت روشنگری و همایش نقش زنان در دفاع مقدس از برنامه های در نظر گرفته شده گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قصرشیرین عنوان کرد.

ارسال نظرات