خبرهای داغ:
در ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس مطرح شد:
دادستان عمومی و انقلاب طبس با بیان این که نهی از منکر یه معنای مچ گیری نیست گفت: تصور مچ گیری از نهی از منکر اشتباه است بلکه از روی علاقه ای است که به سرنوشت هم داریم نهی از منکر می کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۵۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گفت: مسئولین خانه های بوم گردی در شهرستان باید توجیه شوند تا مانند سال گذشته در روستاهای گردشگری و خانه های بوم گردی شاهد حرمت شکنی ماه محرم نباشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس افزود: هفته اول ماه محرم به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: شعار امسال این هفته «نهضت حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و ارزش‌های انقلاب اسلامی» خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر بعد از نماز جمعه ۳۱ شهریور در مصلی نماز جمعه تجمع خواهند داشت و بیانیه ای به مناسبت آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر قرائت خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: در طول هفته امر به معروف و نهی از منکر سخنرانان با موضوع این هفته به مدارس شهرستان اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: از آمران به معروف و ناهیان از منکر در نماز جمعه تجلیل خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب طبس در این جلسه با بیان این که نهی از منکر یه معنای مچ گیری نیست افزود: تصور مچ گیری از نهی از منکر اشتباه است بلکه از روی علاقه ای است که به سرنوشت هم داریم نهی از منکر می کنیم.

حجت الاسلام امیر زارع حسینی افزود: آمر به معروف به مثابه یک آتش نشان است و کسی را که انجام منکر می‌کند را از آتشی که در آخرت دامنگیر او خواهد شد محفوظ میدارد و تلاش میکند او را به حیات طیبه برگرداند تا زندگی پاکی داشته باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم افزود: اگر حادثه عاشورا نبود اکنون مدافعان حرم و امثال شهید حججی ها را نداشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب طبس بیان کرد: ماه محرم دانشگاهی برای جوانان ماست که برای ایثار و دفاع از اسلام آمادگی پیدا کنند که این مورد در دوران دفاع مقدس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به حرمت شکنی تاسوعا و عاشورای سال گذشته توسط گردشگران افزود: حرمت شهرستان طبس به ویژه با وجود آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس باید حفظ شود.

حجت الاسلام زارع حسینی تاکید کرد: گردشگران یا نباید بیایند یا اگر می آیند باید حرمت ایام محرم را نگه دارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها