خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس:

استاندار فارس جوان‌گرایی را مدنظر داشته باشد‌

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه امید است حضور استاندار جدید فارس زمینه‌ساز تحول در استان باشد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های بومی و مدیران جوان و جوانگرایی مدنظر استاندار جدید فارس باشد.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۵۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

سید محسن علوی  در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: انتخاب استاندار غیربومی زمینه وحدت بین استان بوشهر و فارس می‌شود و انتخاب استاندار فارسی در استان بوشهر نیز می‌تواند این وحدت را بیشتر کند.

وی با بیان اینکه انتخاب استاندار جدید می‌تواند زمینه‌ساز تحول در استان فارس باشد، گفت: استفاده از مدیران بومی و ظرفیت‌های استان به علاوه توجه به جوان‌گرایی باید مدنظر استاندار جدید باشد.

علوی با بیان اینکه نمایندگان استان فارس با تمام توان در کنار استاندار جدید هستند، افزود: وحدت و انسجام بین این دوره از نمایندگان مثال زدنی است چراکه اختلافات سیاسی مهم‌ترین عامل عقب ماندگی استان فارس است.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه باید توسعه متوازن را در نظر گرفت، بیان کرد: باید مردم را از سیاست دور و به سمت اقتصاد راهنمایی کرد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس با اشاره به امنیت پایدار استان فارس عنوان کرد:ایجاد فضای پرشور انتخابات، توجه به همبستگی و برخورد به موقع با اشرار و تروریست‌ها از جمله شاخصه‌های امنیت استان فارس است.

وی درباره اسماعیل تبادار گفت: تبادار شخصیتی شناخته شده برای استان فارس و متخصص در امور عمرانی است و امیدواریم زمینه‌ساز تحول در فارس باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار