خبرهای داغ:
مدیر علمیه حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: برای آنکه یک تبلیغ تأثیرگذار باشد باید مخاطب را شناخت، تبلیغ بدون توجه به مخاطبان تأثیر مطلوبی ندارد.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۳۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

آیت‌الله علی شیخ موحد پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی استانی تجلیل از مبلغان برتر حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به داستانی از قرآن اظهار داشت: در امر تبلیغ ابتدا باید باورها را محکم کرد حتی در مقابل دشمن نیز باید در مورد باورها حرف زد و از صحبت در مورد شنیده‌ها پرهیز کرد تا تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه صحبت بر اساس باورها اصل نخست تبلیغ است، تصریح کرد: پیش از پرداختن به یک موضوع باید بر اساس زمان، مکان و افرادی که در آن جلسه حضور دارند توجه کرد، تبلیغ باید بر اساس اطلاعات به روز باشد و مبلغ نباید سراغ قصه‌های کهنه برود.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان فارس با بیان اینکه مخاطب‌شناسی مهم‌ترین اصل در یک تبلیغ است بیان کرد: برای آنکه یک تبلیغ تأثیرگذار باشد باید مخاطب را شناخت، تبلیغ بدون توجه به مخاطبان تأثیر مطلوبی ندارد.

وی خطاب به مبلغان گفت: در تبلیغ به دنبال پول گرفتن نباشید، قرارداد بستن برای تبلیغ کار زشتی است برای تبلیغ باید تحصیلات مبلغ به سطح مناسبی برسد.

به گزارش تسنیم نخستین گردهمایی تجلیل از خواهران مبلغ استان فارس با هدف بازنمایی و انعکاس رسانه‌ای فعالیت مبلغان استان، ایجاد زمینه آشنایی و تعامل و تبادل تجارب مبلغان با یکدیگر، تقدیر و تجلیل از مبلغان برتر، تمهید زمینه‌ای جهت ورود به فرصت تبلیغی محرم‌الحرام با آمادگی علمی و معنوی بیشتر و آشنا کردن مبلغان با مهم‌ترین مسائل روز جامعه زنان استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها