خبرهای داغ:
مسئول مرکز آموزش کوثر سپاه در شیراز:
مسئول مرکز آموزش کوثر سپاه با تاکید بر وارد کردن سیره اهل بیت(ع) در مجامع دانشگاهی گفت: باید پاسدار اصول تغییرناپذیر "نه شرقی، نه غربی" باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۳۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

جواد ملکی در کارگاه بازخوانی رسالت‌های پاسداری از انقلاب اسلامی دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان اظهار داشت: باید به این یقین برسیم که منشا، منبع، اصل و فرع همه  علوم، اهل بیت(ع) هستند.

وی با تاکید بر وارد کردن سیره اهل بیت(ع) در مجامع دانشگاهی افزود: باید پاسدار اصول تغییرناپذیر "نه شرقی، نه غربی" باشیم.

مسئول مرکز آموزش کوثر سپاه بر وحدت حوزه و دانشگاه تاکید و تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد حوزه و دانشگاه به هم برسند و در این راستا برنامه‌ریزی می‌کند دشمن دست از سر ملت ایران برنخواهد داشت، از این رو باید مراقب باشیم.

وی با تاکید بر گنجاندن مخاطب‌شناسی در برنامه‌ها بیان کرد: کار فرهنگی را نباید با نگاه مادی و سودآوری انجام داد.

مسئول مرکز آموزشی کوثر سپاه با اشاره به خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، این اقدام را بسیار خوب و اثرگذار توصیف و خاطرنشان کرد: شهدای گمنام مدفون در دانشگاه‌ها سرمایه بی‌پایان معنوی در دانشگاه است.

ملکی با بیان اینکه مقام دانشجوی شهید را باید پاس داشت افزود: در دانشگاه‌ها باید فریضه امربه معروف و نهی از منکر را ترویج  داد و در این راستا نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

مسئول مرکز آموزش کوثر سپاه با بیان اینکه عزت در تشریفات نیست و با آن به دست نمی‌آید عنوان کرد: ساده‌زیستی یکی از راه‌های رسیدن به عزت است علاوه بر آن باید از فکر باتجربه‌ها و پیشکسوتان و راهنمایی و مشاوره‌های این عزیزان در کارهای تشکیلاتی استفاده کرد. 

توسعه و تعالی را دو حرکت داخلی برای جمهوری اسلامی است 

حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین  نیز در این دوره اظهار داشت: استراتژی دراز مدت غربی‌ها، جنگ تمدن‌ها است که تمام شدنی نیست.

وی توسعه و تعالی را دو حرکت داخلی برای جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: موفقیت در رشد هر دو است  و باید همانند امام راحل و مقام معظم رهبری کارها را عملی کرد و این کارها زمینه ظهور را نیز فراهم می‌کند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه مرزهای خونین تمام شدنی نیست به رشادت‌های مدافعان حرم اشاره و بیان کرد: شهید حججی‌ها فضای جامعه را عطرآگین می‌کنند.

عباسی بیان کرد: تبیین وجوب و انتقال به نسل بعد یکی از مسئولیت‌های حوزه قدرت نرم نظام است.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به موضوع ربوی بودن نظام بانکی کشور گفت: با انتشار بیشتر پول ارزش آن پایین می‌آید و خلق پول توسط دولت و نقدینگی توسط بانک صورت می‌گیرد از این‌رو مردم فقیرتر هستند.

عباسی با تاکید بر توحیدی بودن مبانی علوم انسانی اظهار داشت: باید جامعه توحیدی تشکیل شود چراکه  ما انقلاب کردیم تا جامعه توحیدی را رقم بزنیم.انقلاب اسلامی تکثیر شده است و این نهضت، چارچوب دارد.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه در بحث ولایت و نظام با کسی تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: با نشان دادن کارآمدی نظام و افزایش آن، اعتماد مردم نیز افزایش پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها