با پایان اردوهای راهیان نور فصل تابستان استان اصفهان مشخص شد
مسئول اردویی راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج) گفت:در تابستان امسال بیش از 17 هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کردستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۲۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عباس محمدی مسئول اردویی راهیان نورسپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اظهار داشت: اعزام های راهیان نور فصل تابستان استان اصفهان در بیستم مرداد ماه امسال آغاز و در بیستم ماه جاری به پایان رسیدند.

وی ادامه داد: در در این مقطع هر روزه با یک اعزام که در مجموع اعزام ها بیش از 17 هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کردستان اعزام شدند.
وی دادمه داد: در این مقطع استان اصفان هر روزه با اعزام یک کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کردستان در مجموع بیش از 17 هزار نفر را به این سفر معنوی اعزام نمود.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان خاطر نشان کرد: اعزام های صورت گرفته به استان کردستان از اقشار مختلف سراسر استان بودند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 11 هزار نفر به راهیان نور شمالغرب اعزام شدند اظهار داشت: افزایش این آمار به بیش از 17 هزار نفر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حرکت پربرکت راهیان نو و استقبال مردمی صورت گرفته بوده است.

محمدی با بیان اینکه توجه به کیفیت در اردوهای راهیان نور تاثیر گذاری آن را بیشتر می کند اظهار داشت: از جمله فعالیت های صورت گرفته در این عرصه، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با موضوعات مختلف می باشد.

وی افزود: یکی از برنامه های فرهنگی که امسال در یکی از یادمان های شهداء در استان کردستان صورت گرفت برپایی با شکوه دعای عرفه با حضور پرشکوه چندین کاروان راهیان نور استان بود.

 

ارسال نظرات