سردار شیرازی گفت: اردوهای راهیان نور کار مهمی است که بحمد ا... امروز توانسته موج عظیمی را در میان ملت ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۱۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، هفتمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با هدف شناسایی و معرفی فرماندهان، مسئولین و مدیران برتر حوزه نمایندگی، با حضور «حجت الاسلام علی سعیدی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، اعضای هیات رییسه نمایندگی، معاونین و جمعی از فرماندهان و مدیران برگزیده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سالن همایش شهید محلاتی سپاه برگزار شد.

سردار شیرازی در این مراسم از "اشراف" به عنوان دریچه ای برای نگاه به عملکرد فرماندهان و مدیران نام برد و گفت: بحمدا... امروز با ظرفیتهای زیادی که در مجموعه نیروهای مسلح وجود دارد روند رو به رشدی آغاز شده که می بایست با تلاش مضاعف آنرا به سطح مطلوب برسانیم.

 وی افزود: مجموعه سپاه و نمایندگی ولی فقیه در این نهاد انقلابی بحمدا... طی سالهای اخیر در اشراف نیروهای مسلح حائز رتبه های برتر می شوند، اما نباید به وضع موجود قانع بود و می بایست با کار مطالعاتی دقیق با نگاه به تهدیدات آینده ،همچون دیده بان هوشیار و آگاه، تدبیر و عمل کرد تا دچار غافلگیری نشویم.

 سردار شیرازی با اشاره به تجارب ارزنده مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در موضوعات مختلف از جمله ارتقای معنویت کارکنان، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی اظهار کرد: این تجربیات ارزشمند امروز در اختیار سایر نیروهای مسلح به عنوان الگویی اثربخش قرار گرفته و حتی در محیط جامعه نیز می توان از آنها بهره جست.

 وی راه اندازی جنگهای نیابتی با استفاده از ظرفیت جهان اسلام را از توطئه های دشمنان برعلیه امت اسلام برشمرد و تصریح کرد: برغم تمامی توطئه ها و خباثت های دشمنان در ارائه تصویری خشن از اسلام و اقدمات گسترده ای که با بکارگیری تمامی ابزار، ظرفیتها و روشها برعلیه جبهه مقاومت بکارگرفته اند ، سپاه با حمایت و حضور مستشاری خود در یاری رساندن به جبهه مقاومت موجب سربلندی و افتخارآفرینی ایران اسلامی در دنیا شد.

 سردار شیرازی در پایان بهره گیری از ظرفیت غنی دوران دفاع مقدس را از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا توصیف و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور کار مهمی است که بحمد ا... امروز توانسته موج عظیمی را در میان ملت ایجاد کند و سپاه زمینه حضور مردم در صحنه های دوران دفاع مقدس را فراهم کرده است.

ارسال نظرات