مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم استان زنجان از سال ۸۹ فعالیت خود را در راستای فعالیت‌های قرآنی آغاز کرده و توانسته در زمینه‌های مختلف حضور خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۱۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شعبه برادران  جامعة‌القرآن‌الکریم زنجان در اختتامیه کلاسهای تابستانی و محفل انس با قرآن کریم گفت: در این مراسم  هفت نفر از  حافظان کل قرآن کریم که در دوره یکساله موفق به حفظ کل  شده اند؛ تجلیل می شوند.

مسعود رضایی افزود: از ابتدای فعالیت جامعة‌القرآن تاکنون نزدیک به ۵۰ نفر از آقایان حافظ کل این موسسه موفق به دریافت مدرک بین‌المللی حفظ شده‌اند.

وی اظهار داشت: کلاس های قرآنی جامعه القران در سه شعبه ی سطح شهر با حدود ۶۰۰قرآن آموز  تشکیل می شود.

مدیر شعبه برادران  جامعة‌القرآن‌الکریم زنجان با بیان اینکه مدرک بین‌المللی حفظ به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی صادر شده و از معتبرترین مدارک در موسسه جامعة‌القرآن است، افزود: پس از برگزاری آزمون حفظ و ارسال نتایج به موسسه جامعة‌القرآن در قم، با تایید این موسسه مدرک بین‌المللی حفظ به واجدین شرایط اعطا می‌شود.

مسعود رضایی افزود: مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم استان زنجان از سال ۸۹ فعالیت خود را در راستای فعالیت‌های قرآنی آغاز کرده و توانسته در زمینه‌های مختلف حضور خوبی داشته باشد.

مدیر شعبه برادران زنجان تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به سیزده نفر در مسابقات کشوری حایز امتیاز و موفق به کسب  مقام اول تیمی در کشور هستند .

رضایی  با اشاره به اینکه برای اولین بار در جامعه القران کلاس های تخصصی اذان  و قرایت برگزار شد، اظهار داشت: از ویژه ترین کارهای شکل گرفته در این موسسه تشکیل دبستان قرآنی امام حسن مجتبی (ع)  با اساتید مجرب در زمینه حفظ و قرایت بوده است؛و مقطع راهنمایی آن سال بعد افتتاح می شود.

مسعود رضایی از قول حجت الاسلام طباطبایی افزود: زنجان جزو اولین شهری می باشد که در کشور پیشرفت های چشمگیری داشته است.

 

ارسال نظرات