معاون‌ اشتغال‌ و خودکفایی کمیته ‌امداد استان ‌مرکزی خبر داد

انجام بیش از 12 هزار نظارت‌فنی و کارشناسی طرح‌های مدد‌جویی

معاون ‌اشتغال ‌و خودکفایی کمیته ‌امداد استان‌ مرکزی گفت: ناظران بخش‌ خصوصی در پنج‌ ماهه نخست سال جاری 12 هزار و 92 نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت انجام دادند.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۰۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی؛ مجید مشهدی معاون‌ اشتغال‌ و خودکفایی کمیته ‌امداد استان ‌مرکزی با بیان اینکه یکی از امتیازات طرح‌های اشتغال کمیته امداد بازدید، نظارت فنی و کارشناسی است، گفت: اجرای بازدیدهای فنی از طرح‌های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می تواند به تسهیل شرایط برای توانمندسازی خانواده‌ها کمک کند.

وی افزود: کارشناسان حوزه ‌اشتغال کمیته ‌امداد استان‌ مرکزی و ناظران بخش‌ خصوصی در پنج‌ ماهه نخست سال جاری 12 هزار و 92 نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه بازدید، نظارت فنی و کارشناسی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت می‌تواند گامی موثر در توانمندسازی اقتصادی خانوار‌های تحت ‌حمایت است، مطرح‌کرد: در سال گذشته 21 هزار و 425 نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال انجام شده است.

مشهدی کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمدزا را از اهداف نظارت در واحد اشتغال عنوان کرد و افزود: پیشگیری از انحراف سرمایه تحویلی به مددجویان، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان شاغل، ارتقای سطح علمی و آگاهی مجریان طرح‌های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظرین فنی، پیشگیری از بروز خسارت به طرح‌های اشتغال، آموزش بیمه و بازاریابی محصولات مددجویان از نقاط قوت بازدیدهای فنی و کارشناسی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در پایان با بیان اینکه کل طرح‌های ثبت شده در سامانه کمیته‌امداد از سال 87 به بعد تعداد 28 هزار و 29 مورد بوده است، گفت: تمامی هزینه‌ها و حق الزحمه ناظران فنی از محل اعتبارات کمیته امداد تأمین شده و مددجویان هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات