معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: از نظر قرآن کریم، حزب الهی واقعی کسی است که وقتی مسیر حق را می‌یابد، این مسیر را طی می‌کند و از سرزنش سرزنش کنندگان نمی‌ترسد.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۹۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم یادواره شهدای شهرستان طالقان  با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم همراه با سخنرانی سردار «نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه و مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع)  برگزار شد.

بر هر مسلمانی واجب است برای رهایی کشورهای مسلمان تحت اشغال تلاش کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه  در این مراسم وظیفه سپاه پاسداران را حفاظت و مراقبت از اسلام و انقلاب و دفاع از مظلومان در هر نقطه از دنیا دانستند و به نحوه شهادت شهید حججی اشاره کرده و افزودند: شهید بزرگوار با آرامش و شجاعت خود در لحظه اسارت تمام نقشه دشمنان اسلام را نقش برآب کرد و باعث شد مردم جهان حرکت دشمن را محکوم و اقدام شهید حججی را باعث اعتلای ایران و اسلام بدانند.

ایشان درادامه تصریح کردند : ان شاءالله  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بتواند با کمکهای غیبی خداوند متعال به زودی  داعش را از این سرزمین ها  بیرون کند و این مدعیان دروغین را محو و نابود کند .

ایشان در ادامه سخنان خود کشتار و نسل کشی مسلمانان میانمار توسط حکومت این کشور را  یک فاجعه بزرگ انسانی دانسته و اشاره کردند : منطق ما این است که بر هر مسلمانی واجب می‌شود که اگر کشور مسلمانی تحت اشغال در آمد برود و آن سرزمین اسلامی را ازاد کند. قطعا همان سلاح هایی که مردم مظلوم غزه را می کشد مسلمانان میانمار را نیز می کشد و پشت پرده این جنایات؛رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد که از این قبیل حرکات حمایت می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: از نظر قرآن کریم، حزب الهی واقعی کسی است که وقتی مسیر حق را می‌یابد، این مسیر را طی می‌کند و از سرزنش سرزنش کنندگان نمی‌ترسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ابراز داشت: در مکتب عاشورا، مردم ما مسیر حق را انتخاب کردند و خداوند پیروزی‌های زیادی را نصیب مردم ما کرد و مردم ما در دوران هشت سال دفاع مقدس چون دانستند که بر حق هستند، بدون توجه به امکانات و تجهیزات دشمن، با دست‌های خالی و با ایمان به میدان‌های جنگ رفتند و پیروزی عظیمی را در مقابل رژِیم بعث عراق رقم زدند.

ایشان در ادامه به برجام و نقشه شوم دشمن برای بازدید از مراکز نظامی ایران اشاره کردند و گفتند نه مسئولان و نه مردم اجازه چنین کاری را به دشمن نخواهند داد.

سردار نقدی در پایان نیز از پاسداران و بسیجیان و تمام کسانی که جهت برگزاری مراسم زحمت کشیدند قدردانی کردند.

 

خبرنگار بسیجی : ملا محمدی

ارسال نظرات