فرمانده سپاه شبستر در این نشست با اعلام حمایت از گروه های هنری مختلف این شهرستان، بیان دیدگاه ها و اندیشه های هنری این گروه ها را در جهت رسیدن به اهداف متعالی هنر تراز انقلاب اسلامی موثر دانست.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۸۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی هنر را پدیده مقدس و برگرفته از عالم قدسی خواند و گفت: خداوند متعال خود هنرمند است و هنر خود را در هم ابعاد عالم هستی متجلی کرده بنابراین هنرمند خلاق و متعهد با اقتباس از عالم خلقت حقایق هنری را کشف و به مردم ارائه می کند.

 وی ادامه داد: کار هنرمند یک عمل معنوی و روحانی بوده و ساحت مقدس هنر در رشته های مختلف نیازمند توجه و حمایت از طرف متولیان فرهنگی و هنری است .

رضایی اضافه کرد: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب هنر یک پدیده فاخر و هر هنرمندی یک دنیاست  بنابراین هر فعالیت اجتماعی که در قالب هنر ارائه نشود قدرت ماندگاری خود را از دست می دهد.

وی هنر برگرفته از دنیای غرب را ریشه در سینمای هالیودی و بالیوودی عنوان و اظهارداشت: از هفت غول عظیم سینمایی جهان امروز شش غول آن در خدمت رژیم صهیونیستی است. 

وی هنر از دنیای بالیوود به عنون پیاده نظام تفکر لیبرال دموکراسی و ضد دینی یاد کرد و افزود: امروز متاسفانه ذائقه افکار عمومی جهان در دستان غول های عظیم سینمایی هالیوودی است که با تسلط بردنیای فراالکترونیک ذائقه افکار عمومی جهان را در دست گرفته و فرهنگ منحط و پست خودشان را با زبان هنر در بین توده های عمومی جامعه ترویج می دهند.

فرمانده سپاه شبستر ترویج و توسعه و تعمیق هنر تراز انقلاب اسلامی را از بزرگترین و مهم ترین رسالت های هنرمندان بسیجی و متعهد خواند و گفت: باید با محاسبه ظرافت های شخصیتی جامعه هدف، در بین جوانان نوجوانان جامعه ورود کرده و گفتمان ناب و تفکر اصیل اسلامی را به زبان هنر در جامعه نشر دهیم.

رضایی از هنرمندان بسیجی بعنوان پیش قراولان و افسران جنگ نرم نام برد و تاکید کرد: هنرمندان می توانند با خلق آثار فاخر هنری تراز انقلاب اسلامی را تقویت و نظام اسلامی را بیمه کنند.

ارسال نظرات