فرمانده پایگاه بسیج بندرلنگه در گفتگو با «بسیج»:

مراکز خرید عمدتا محلی برای فروش کالاهای وارداتی شده است

افزوده ناروئی پور با انتقاد از مراکز خرید که محلی برای فروش کالاهای وارداتی شده است افزود: متاسفانه تاسیس پاساژها برای عرضه واردات کالاهای لوکس، مرکزی برای گردشگری اشرافی و مراکز ترویج مصرف گرایی شده است.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۶۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲

افزوده ناروئی پور فرمانده پایگاه بسیج شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در اقتصاد عاریتی مصرف نه تنها ضابطه ندارد بلکه باید هر چه بیشتر باشد تا اقتصاد غرب زده بماند و این خلاف اهدافی است که در مسیر اقتصاد مقاومتی انتظار می‌رود.

وی با انتقاد از مراکز خرید که محلی برای فروش کالاهای وارداتی شده است افزود: متاسفانه تاسیس پاساژها و مراکز خرید در شهرهای مختلف و بلاخص در مناطق آزاد موجب شده است که مکان هایی برای واردات کالاهای لوکس، مرکزی برای گردشگری اشرافی و فساد اخلاقی و مراکز ترویج مصرف گرایی محسوب شوند.

ناروئی پور خاطر نشان کرد: در اقتصاد مقاومتی دغدغه ای نسبت به رشد و چگونگی میزان صادرات وجود دارد از اینرو باید تولیدکنندگان و صنعتگران بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.

این فرمانده مقاومت بسیج در خاتمه خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی مردم شرکای اصلی اقتصادی هستند از اینرو مردم تا حدی خود را ملزم به مشارکت اقتصادی می دانند که اجازه نمی دهند اقتصاد به حال خود رها شود.

ارسال نظرات