خبرهای داغ:
سالانه بيش از 120 هزار ايراني به سفر حج مي روند و اين به معناي حمله به ارزش هاي ناسيوناليستي مي شود اما همين گروه روشنفكر بيش از 9 ميليون سفر خارج از كشور دارند و كه بيش از 400 هزار نفر سفر به امارات متحده عربي رفته ودر در آنجا به ديسكو و تفريح پرداخته اما هيچ صحبتي در خصوص فقرا و نيازمندان نمي شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۶۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سوالات انحرافي از زبان معاندين و برخي برخي از آنها اشاره مي كنيم. وقتي ايران براي كشورهايي مانند ونزوئلا با هدف صدور خدمات فني و مهندسي براي اولين بار وارد اين كشور شد. عده اي در داخل با فرياد و جنجال رسانه اي به طيف عظيمي از جامعه القا كردند كه ايران براي ونزوئلا هزينه مي كند اما در داخل فقر زيادي داريم كه بدان توجه نمي شود.
چندي پيش سفير فعلي ايران در ونزوئلا در گفتگو با روزنامه شرق مطالبي را بيان كرد كه نشان دهنده حقيقت ماجرا بود، وي گفت: ورود ما به ونزوئلا براي ايران منفعت زيادي داشت زيرا ورود بخش خصوصي ما و شركت هاي ايراني زمينه صدور خدمات فني و مهندسي و بازار مناسب را براي ايران فراهم كرد و هيچ شركت دولتي در اين خصوص وارد نشده است بلكه ميزان سود را از شركت هاي خصوصي حاضر در اين كشور مي توان پرس و جو كرد.
با توجه به اين تفصيل چرا صدا و سيماي جمهوري اسلامي در راستاي تبيين افكار عمومي هرگز نتوانسته به ابتدايي ترين مسايل وشبهات پيش پا افتاده پاسخ دهد؟ صدا و سيما بيشتر بلندگوي مشكلات مسئولان بوده تا بلند گوي مشكلات مستضعفين.
وقتي روزعاشورا و دهه محرم مي شود صداي عده اي روشنفكرنما كه مثال قرآن كمثل الحمار و يحمل التورات مي باشند به آسمان بلند مي شود كه نذري امام حسين(ع) را چرا صرف فقرا نمي كنند؟ اما همين افراد در خانه هايشان سگ هاي تزييني نگه مي دارند كه بيش از 3تا 5 ميليون تومان ماهانه هزينه نگه داري آنها بوده و اين مبلغ مي تواند بيش از 10 خانواده فقير را تامين كند.
آنجا ديگر ياد فقرا كسي نيست و زندگي مرفه را در شان خود مي دانند و فقرا به آنها مربوط نيست جون هيچ تعهدي ندارند.
در اسپانيا يك روز را به عنوان جشن گوجه فرهنگي مي گيرند و هزاران تن گوجه فرنگي بر روي هم پرتاب مي كنند تا خوش بگذرانند و اين مقدار محصول مي تواند بيش از صد هزار نفر از مردم آفريقا را از مرگ نجات دهد كه در سومالي فاجعه مرگ و گرسنگي رخ داد.
سالانه بيش از 120 هزار ايراني به سفر حج مي روند و اين به معناي حمله به ارزش هاي ناسيوناليستي مي شود اما همين گروه روشنفكر بيش از 9 ميليون سفر خارج از كشور دارند و كه بيش از 400 هزار نفر سفر به امارات متحده عربي رفته ودر در آنجا به ديسكو و تفريح پرداخته اما هيچ صحبتي در خصوص فقرا و نيازمندان نمي شود.
كساني كه غذاي نذري امام حسين را ظلم به فقرا و يا رفتن به حج را تحقير ايرانيان مي دانند و دم از كوروش كبير زده 10 برابر سفرهاي حج را سالانه به امارات متحده عربي و آنتالیای ترکیه مي روند كه طيف عظيمي از آنها براي خوشگذراني به اين كشورها مي روند. آنجا ياد خدا و فقرا كسي نيست اما همان افراد در موسم حج و محرم دلسوز و دايه مهربانتر از مادر براي فقرا مي شوند و اسلام مستضعفين را بنام مستضعفين مي كوبند.
غذاي نذري امام حسين(ع) به دست انسان هاي سير و گرسنه مي رسد اما پول هاي هزينه شده در ديسكو هاي دبي و آلانيا به دست كدام فقير جامعه مي رسد؟ اصولا ازديد اين روشنفكر نماهاي بي مغز دنيا طلب هرچه براي مقدسات هزينه شود ظلم به فقراست اما اگر پول به جيب آنها سرازيسر شود و در ديسكو هاي دبي و آلانيا هزينه شود كاملا منطقي بوده و زندگي شخصي بوده و به كسي مربوط نيست.
ميزان غذاي نذري و هزينه حج كه توسط ايرانيان انجام مي شود كمتر از 4 فيلم هاليوودي بوده كه براي تخريب اسلام و ايرانيان بنام آرماگدون،300 وگمشده مي سازند. روشنفكران كه خوراك فكري آنها شبكه هاي معاند است اندكي به داشته اي خودشان افتخار كنند و ذليل نشد ملتي مگر اينكه تو خونه خودش با دشمنش جنگيد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها