خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران دانشگاه پیام‌نور قزوین:
مسئول بسیج خواهران دانشگاه پیام‌نور قزوین گفت: بزرگترین لذت در زندگی، لذت خدمت رسانی به همنوعان است. یک جهادگر باید با توانایی‌هایی که دارد بتواند تاثیر مثبتی در فضای روستا و اهالی آن داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۵۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

پریسا مهرانی مسئول بسیج خواهران دانشگاه پیام‌نور قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از قزوین اظهار کرد: دانشجویان بسیجی جهادگر گروه "همسایگی خدا" دانشگاه پیام نور قزوین در روستای شهید آباد، خسرو آباد و وروق منطقه آوج قزوین که در شهریورماه سال جاری در زمینه فرهنگی، آموزشی و پزشکی به روستاییان این منطقه خدمات ارائه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین لذت در زندگی، لذت خدمت رسانی به همنوعان است افزود: یک جهادگر باید با توانایی‌هایی که دارد بتواند تاثیر مثبتی در فضای روستا و اهالی آن داشته باشد.

مسئول بسیج خواهران دانشگاه پیام نور قزوین عنوان کرد: بزرگترین و مقدس‌ترین غنیمتی که ازسفرهای جهادی برای جهادگران به دست می‌آید رفاقت‌های عمیق معنوی است.

مهرانی با بیان اینکه اردوهای جهادی یکی از راههای خودسازی است ادامه داد: سفرهای جهادی در هر لحظه نکته ای برای آموزش انسان دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان گروه‌های جهادی باید به صورت ویژه تری این دوره‌ها را سازماندهی کنند، گفت: این سامان‌دهی باعث ارائه‌ خدمات بهتر به روستاییان می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه پیام نور استان قزوین خودسازی و معنویت را از نتایج اردوهای جهادی دانست و اضافه کرد: رفاقت هایی که در این اردوها ایجاد می‌شود را در هیچ سفر دیگری نمی‌توان پیدا کرد.
9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها