خبرهای داغ:
به مناسبت هفته نیروی انتظامی و هفته دفاع مقدس:

همایش پیاده روی خانوادگی در تاکستان برپا شد

همایش مشترک پیاده روی خانوادگی، گرامی داشت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۵۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین همایش پیاده روی خانوادگی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و نیرو یانتظامی در شهرستان تاکستان برگزار گردید
در این مراسم متولیان برگزار کننده ضمن تشکر از حضور پر شور مردم تاکستان از اهمیت این روز و پیام مورد نظر با محوریت ورزش همگانی بیان داشتند.
جناب سرهنگ حسینیانی فرمانده سپاه تاکستان در این مراسم اظهار کرد: هرچقدر در ورزش هزینه کنید اسمش را هزینه نگذارید بلکه شما این را سرمایه گذاری بدانید.
وی ادامه داد: امیدواریم که ما خادمین شما مردم شریف تاکستان و همه مسئولینی که دست اندرکار این مقوله هستند بتوانیم در راستای ترویج ورزش مخصوصا ورزش های همگانی به همراه خانواده های شما قدم برداریم و انشالله امیدواریم که با حضور خودتون مسئولین را انشالله حمایت وکمک بکنید.
طاهرخانی معاون فرماندار تاکستان نیز ابراز کرد: پیامی که بنده برای شما دارم این است که ورزش ضامن سلامتی است و خدا را شاکرم که این نعمت بزرگ را امروز خداوند برای ما ارمغان داده و نمونه اش را می بینم ( کوهها و فضای موجود در شهرستان تاکستان و هوای مناسب و دشت تاکستان ...) وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این نعمات بدرستی استفاده کنیم و در کنارخانواده و از همه دستگاههای که همکاری کردند تا این ورزش همگانی خاصه امروز سربگیرد تقدیر و تشکر می کنم.
گفتنی است وی در ادامه این برنامه هزینه کامل سفر یک نفر به عتبات عالیات را تقبل نمود.

شهرام طاهرخانی نیز در این برنامه با تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و هفته دفاع مقدس گفت: انشالله ما بتوانیم ورزش را مخصوصا ورزش همگانی را که یکی از سیاست های کلی نظام و فرموده یمقام معظم رهبری هست را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و انشالله از این به بعد این حرکتها استمرار داشته باشد و بتوانیم در پارک ها و فضاهای ورزشی با سازماندهی بهتر حداقل هفته ای یکبار چنین مراسماتی را داشته باشیم.
وی افزود: باید ورزش را در بین خانواده ها نهادینه کنیم و پیام بنده این است که ورزش دوای هر دردی می باشد و خیلی از امراض از طریق ورزش قابل درمان می باشد بنا براین بهتر است با ورزش کردن از بیمار شدن پیشگیری کنیم چرا که افراد سالم لذت بیشتری از ورزش کردن میبرن تا افرادی که صرفا برای درمان ورزش می کنند .
شهریار رحمانی، مسئول ورزش همگانی شهرستان تاکستان بیان کرد: از سال 84 که بنده مسئول ورزش همگانی تاکستان بودم تا به امروز همه ساله همایشهای متعدد خانوادگی داشتیم و همه ساله حضور پرشور مردم تو صحنه بوده و از همه ی مردم بخاطر این حضور گرم تشکر می کنم.
مسئول ورزش همگانی شهرستان گفت: ورزش نشان دهنده توسعه جامعه است و امیدواریم بتوانیم با عنایت به خداوند متعال و حمایت مسئولین محترم جاده تندرستی را تسهیلات و امکاناتی فراهم کنیم که بتوانیم بصورت هفتگی این برنامه هارا داشته باشیم .
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها