کد خبر: ۸۹۱۸۵۲۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سردار رحیم نوعی‌اقدم در مراسم یادواره شهدای 310 شهید بخش مرکزی اردبیل در مسجد جامع شام اسبی خطاب به مسئولان گفت:روستاییان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشته اند.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و پرچم را بدست کسانی دهید که راه ما را بشناسند افزود:انگیزه های سیاسی باعث نشود مدیریت اساسی این کشور را به کسانی بسپاریم که هیچ تخصصی و سر رشته ای ندارند.

سردار سپاه،استان اردبیل را استان قهرمانان و جانبازی ها دانست و تصریح کرد:خانواده شهدا مسئول بومی نیاز دارند با وجود این همه شهید چرا مسئولی در بنیاد شهید استان ادبیات و همزبان خانواده شهدا نباشد؟!

نوعی اقدم در ادامه سخنان خود با اشاره به اوضاع سوریه گفت:آمریکا و اسرائیل، جنگ را در سوریه بپا کردند و هفت سال از این قضیه می گذرد آنها می خواستند در سوریه مستقر باشند تا به ایران نیز هجوم بیاورند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به احساس مسئولیت و بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب در چنین شرایطی گفت:عده ای جوانان پاک و مومن از جنس رزمندگان و شهدای دفاع مقدس ضمن احساس تکلیف به ندای رهبری لبیک گفته و در خاک سوریه جانفشانی کردند.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه ولایت فقیه و شهدا دانست و گفت:خدا خواست دیندار ما پایدار بماند و عالی ترین عنصر بشریت حضرت امام حسین علیه السلام را از ما گرفت و دین اسلام را به ما بخشید.

سردار سپاه خطاب به آمریکا و اسرائیل و اتحادیه اروپا گفت:شماها 11 هزار و 500 داعشی‌ فرانسوی را در خاک سوریه سازماندهی و تجهیز کردید و امروز فرانسه نگران و وحشت کرده که مبادا آنها دوباره به خاک خودشان برگردند.

نوعی اقدم با تجلیل از مقاومت،ایران،سوریه و حتی روسیه که با عزت و اقتدار مقاومت کردند و ابرقدرت را شکست دادند افزود:با موفقیت هایی که مقاومت بدست آورده است،علایم شکسته شدن استخوان‌های آمریکا در سوریه به گوش می رسد و خداوند نخواست که خون شهیدان مظلوم بر زمین بماند.

وی خاطر نشان کرد:همانطور که آزادی خرمشهر صرفا به خواست و اراده خداوند متعال بود، آزادسازی حلب و سایر شهرهای سوریه نیز در نتیجه تلاش مقاومت و اراده پروردگار متعال محقق شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه صحنه مقاومت در اوج است گفت:آمریکا و همچنین مقاومت اعتقادی داعش در منطقه در شرف شکسته شدن است.

نوعی اقدم در پایان اظهار کرد:دو سه ماه است که داعشی‌ها در حال تسلیم شدن هستند و این نشان دهنده این است که مقاومت اعتقادی این گروه تکفیری رو به زوال است.

منبع: سبلان ما

ارسال نظرات