عشقي گفت : حوادث دردناک و کشتار، سرکوب و کوچ اجباری دهها هزار تن از مسلمانان میانمار را شدیداً محکوم مي‌کنيم.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۲۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، رحمت اله عشقی دادستان شهرستان گلوگاه و به عنوان رئیس مجمع بسیج اقشار گلوگاه، گفت: باید بحث آموزش ادامه پیدا کند و مباحث زیادی در بحث طلاق وجود دارد، آموزش برقرای صحیح زناشوئی و مهارت‌های زندگی را باید آموزش داده شود و برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که در بین مردم فرهنگ لازم را ایجاد کنیم.

وی گفت: ما به دنبال راه‌های مبارزه با طلاق هستیم، ما باید به دنبال این باشیم که طلاق در کدام طبقات شهرستان بیشتر است و با اولویت بندی کدام سنین بیشتر است و باید از افرادی که در سطح شهرستان دارای نفوذ و قدرت کلام هستند، استفاده شود.

دادستان گلوگاه در مورد حوادث دردناک و کشتار، سرکوب و کوچ اجباری دهها هزار تن از مسلمانان میانمار، روح هر انسان آزاده‌ای را به شدت متالم می‌سازد، گفت : مشاهده تصاویر هولناک کشتار روزانه و سازمان یافته زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع، نشان از یک فاجعه جدید عظیم انسانی در عصر حاضر دارد.

عشقی افزود: از آن فاجعه برتر، سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولتها و سازمان‌های بین‌المللی است که با بی‌تفاوتی نظاره گر این وقایع هولناک، نقض حقوق بشر و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار می‌باشند.

وی گفت: از این روی کشتار و اخراج مسلمانان مظلوم میانمار را شدیداً محکوم نموده و بر مسئولیت دولت میانمار در قبال حوادث اخیر و ضرورت حمایت از اقلیت مسلمان این کشور تأکید می‌نمائیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها