مسئول گروه فرهنگی تبلیغی کوثر فریدونکنار مطرح کرد:
مسئول گروه فرهنگی تبلیغی کوثر فریدونکنار خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها برای حداقل‌ترین کار فرهنگی در ساحل فریدونکنار فراهم نیست.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۸۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ابوالقاسم فرجی در جمع مسئولان ستاد ساماندهی سواحل فریدونکنار با اشاره به اینکه دریا بزرگترین نعمت الهی و یک مکان بسیار زیبا است، اظهار کرد: ساحل یک فضای بکر برای اقتصاد، تفریح و توریست است.
وی با بیان اینکه از این فضای موجود در فریدونکنار کمتر استفاده شده است، خاطرنشان کرد: به جای هزینه‌های فراوانی که خروجی مناسبی نیز ندارد به آسانی می‌توان از این طبیعت خدادای و با استفاده از ورزش‌های ساحلی و دریایی کسب درآمد کرد.
مسئول گروه فرهنگی تبلیغی کوثر فریدونکنار با اشاره به اینکه با جذب سرمایه‌گذار می‌توان از کیش نیز بیشتر درآمد کسب کرد، گفت: راه سفر به کیش پرهزینه و محدود است در حالیکه ساحل و دریا بهترین مکان برای ورزش و تفریح است.
فرجی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی و استفاده از امکانات تفریحی مانند ماشین و موتورجت و غیره نیز می‌تواند در ساحل و دریا در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: ۴ دوره از عمر شورای شهر گذشت اما توجهی به ساحل نشد.
وی با اشاره به اینکه می‌توان برای نویسندگان و نوازندگان نیز در ساحل برنامه نوشت، تصریح کرد: زیرساخت‌ها برای حداقل‌ترین کار فرهنگی در ساحل فریدونکنار فراهم نیست.
مسئول گروه فرهنگی تبلیغی کوثر فریدونکنار با بیان اینکه با کمترین بودجه می‌توان اوقات فراغت مردم و توریست را مملو از شادی و نشاط کرد و عده‌ای جوان را از بیکاری نجات داد، گفت: امسال گروه فرهنگی تبلیغی کوثر ثابت کرد فعالیت‌های فرهنگی مناسبی در پارک‌ها و تفرجگاه‌های مازندران انجام داد که با استقبال بی‌نظیر مردم نیز رو به رو شد.
فرجی افزود: در تابستان امسال با برنامه‌های فرهنگی چون رادیوی زنده ساحلی، مهد کودک ساحلی،بازی بومی و محلی اصیل مازندرانی، تئاتر خیابانی با موضوع‌ آسیب‌های اجتماعی، برپایی نماز جماعت ظهر و عصر، مغرب و عشا به همراه گروه قوی مشاوره و مرد بارانی در خدمت مسافران و همشهریان بودیم.
وی در پایان تاکید کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز این برنامه‌های فرهنگی متشکل از بهترین جوانان فریدونکنار بود که سابقه فعالیت‌ فرهنگی فراوانی داشتند و در حوزه‌های مختلف بهترین‌های استان و کشور بودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها