مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کلات گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم فرصت خوبی است که پیوند انقلاب اسلامی را با انقلاب حسینی برای نسل جوان ترسم و تفهیم کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۵۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه شورای فرماندهی؛ جهت هماندیشی و برنامهریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاونت‌های سپاه ناحیه کلات در اتاق فرماندهی ناحیه برگزار شد.

در این جلسه حجة الاسلام و المسلمین عباس عبد اللهی با اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) که شیطان علت تسلط خود بر فرزندان آدم (ع) را رضایت از خود، بسیار شماردن عمل نیک و کوچک دانستن گناهان بیان داشت: همه باید مراقبت کنیم که گرفتار تکبر و غرور بیجا نشویم.

وی افزود: برای پیروزی بر جنگ سخت باید ابتدا در جنگ نرم و مقابله با شیطان و نفس پیروز شویم که نمونه بارز آن شهید حججی و امثال این شهید بزرگوار است و تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم فرصت خوبی است که پیوند انقلاب اسلامی را با انقلاب حسینی برای نسل جوان ترسم و تفهیم کنیم.

در ادامه، فرمانده سپاه ناحیه کلات با تأکید بر هر چه با شکوهتر برگزار کردن هفته دفاع مقدس بیان داشت: برنامه‌های متنوع و گسترد‌های برای این هفته لحاظ شده که از جمله آن‌ها حضور حماسی بسیجیان در اجتماع ۳۱ شهریور و حضور در نماز جمعه است.

سرگرد محمد شریف با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ برنامه در هفته دفاع مقدس با تأکید بر پایگاه محور بودن برنامه‌ها به فرماندهان حوزه‌ها ابلاغ نمود که از همه ظرفیت‌های ناحیه و حوزه‌ها در گرامیداشت این هفته و بهتر برگزار شدن برنامه‌ها استفاده شود.
ارسال نظرات