مدیرعامل سازمان زیباسازی از نصب بزگترین المان کشور در ورودی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: این المان‌ها ۱۸ متر طول، ۳ متر عرض و ۹ متر ارتفاع داردکه شامل پایه و فونداسیون بتنی و المان فلزی است.
کد خبر: ۸۹۱۸۴۵۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، "هه‌تاو فریدونی" مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: یکی از نقاط مهم سطح شهر به لحاظ تاثیر گذاری در ذهن مسافران ورودی‌های سطح شهر است.


وی اظهار کرد: در حال حاضر در ورودی‌های سطح شهر شاهد نصب تابلو‌های خیر مقدم و خوش آمد گویی به مسافران و میهمانان هستیم که بعلت تعدد تابلو‌ها از سوی ارگان‌ها و نهاد‌ها و همچنین بواسطه فرسوده شدن این تابلو‌ها چهر‌های بسیار نازیبا در ورودی‌های سطح شهر ایجاد شده است.


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج افزود: با هدف ساماندهی ورودی‌های سطح شهر و همچنین معرفی بیشتر سنندج به مسافران نصب المان خیر مقدم با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.


فریدونی از نصب بزرگترین المان کشور در وررودی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: این المان‌ها در ورودی همدان - سنندج، کرمانشاه - سنندج و سقز به سنندج نصب می‌شود.


وی عنوان کرد: در المان خیرمقدم به مسافران دو جمله فارسی با عنوان به سنندج شهر فرهنگ و اصالت و به سرزمین هنر و موسیقی خوش آمدید و همنچین در یکی از ورودی‌ها هم المان خیر مقدم به زبان کردی نصب خواهد شد.


مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج با بیان اینکه این المان‌ها توسط هنرمند سنندجی ساخته خواهد شد گفت: پس از نصب این المان‌ها عملیات نورپردازی با نور اندرینگ و موضوعی نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات