مسؤول برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی یاوران ولایت امیرآباد بهشهر ادامه داد: این المپیاد در 7 رشته ورزشی والیبال، فوتسال، دو و میدانی، دارت، تیراندازی، طناب‌کشی و قوی‌ترین مردان برگزار شد که در مجموع 2000 ورزشکار شرکت در این رقابت‌ها شرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۱۸۳۷۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مرتضی‌طاهری امیری در گفت‌وگویی اظهار کرد: پنج‌شنبه‌شب اختتامیه المپیاد فرهنگی ورزشی یاوران ولایت امیرآباد با اجرای برنامه‌های سخنرانی، تئاتر، طنز، اجرای زنده موسیقی محلی، برگزاری مسابقه برای حاضرین،، مولودی‌خوانی در وصف امام علی(ع)، آتش بازی، پخت آش ترش محلی برگزار شد.

وی افزود: اتفاقی که این‌بار رقم خورد، برگزاری چندین مسابقه ورزشی در قالب المپیاد فرهنگی ورزشی در بازه زمانی مشخص بود که در سطح شهرستان، استان و کشور نمونه است، از نکات مثبت و مهم این المپیاد، برگزاری چند مسابقه ورزشی ویژه بانوان بود.

مسؤول برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی یاوران ولایت امیرآباد بهشهر ادامه داد: این المپیاد در 7 رشته ورزشی والیبال، فوتسال، دو و میدانی، دارت، تیراندازی، طناب‌کشی و قوی‌ترین مردان برگزار شد که در مجموع 2000 ورزشکار شرکت در این رقابت‌ها شرکت کردند.

طاهری‌امیری بیان کرد: حضور پرشور مردم امیرآباد، شور و هیجان وصف‌نشدنی را به این مسابقات بخشید و می‌توان گفت در مجموع بیش از 2 هزار نفر تماشاچی این دوره از المپیاد بودند و بیش از یک‌هزار نفر نیز به‌صورت مجازی و از طریق گزارش‌هایی که در کانال تلگرامی امیرآباد، روند اجرای مسابقات را پیگیری می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، همگانی شدن ورزش در امیرآباد بود، واژه ورزش همگانی یا همان «ورزش برای همه» شعاری است که بنیان آن بر پایه این فلسفه بنا شده که همه اقشار جامعه باید ورزش کنند و همه باید برای تحقق جامعه‌ای سالم تلاش کنیم و بدانیم که جامعه‌ سرزنده جز با انسان سالم میسر نمی‌شود.

مسؤول برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی یاوران ولایت امیرآباد بهشهر تأکید کرد: با توجه به اینکه شورای اسلامی امیرآباد به‌طور جدی پیگیر ساخت سالن ورزشی است لذا از همه مسؤولان تقاضا داریم که در ساخت این سالن شورای اسلامی را یاری کنند.

طاهری‌امیری در پایان از شورای اسلامی و دهیاری امیرآباد، پاسگاه انتظامی امیرآباد، حوزه 04 سیدالشهداء(ع)، بزرگان ورزش و به‌ویژه مردم عزیز امیرآباد تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها