مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) در دیدار با خانواده شهید جهادگر " سید محمد حسینی"؛

با حضور در جمع خانواده شهدا روحیه می‎گیریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید جهادگر استان البرز، شهید سید محمد حسینی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۱۸۳۳۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسئول نمایندگی و معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهید جهادگر استان البرز، شهید سید محمد حسینی دیدار کردند. پدر شهید جهادگر، سید محمد حسینی در دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: پسرم همیشه نماز اول وقت را بر همه چيز مقدم مي شمرد ؛ قرآن و توسل برنامه روزانه او بود. پسرم عاشق ولایت و رهبری بود و عاشق این بود تا برای اسلام و انقلاب جان خویش را فدا کند.

پدر بزرگوار شهید همچنین گفت: پسرم چون شمع مي سوخت و چونان چشمه ساران در حال جوشش بود و يک آن از تحرک باز نمي ايستاد. روحيه ايثار و استقامت او شگفت انگيز بود؛ خدا رو شکر که لیاقت داشتیم چنین فرزندی تربیت کنیم که نامش جزو شهدای جهادگر باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) در این دیدار اظهار داشت: با حضور در جمع خانواده شهدا روحیه می‎گیریم و با حضور خانواده شهدا افتخار می‎کنیم.

وی تصریح کرد: جوانان امروز از جوانان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهتر هستند و اگر اتفاق برای کشور بیفتد همین جوانان به میدان خواهند آمد.

ایشان در پایان این دیدار افزود : از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهداء(ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم .

 

خبرنگار : سجاد بذرپاش

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها