دبیر ستاد مرکزی اردو‌های جهادی وزارت بهداشت تاکید کرد؛

ضرورت گسترش و همراهی با اردو‌های جهادی بسیج سازندگی

دبیر ستاد مرکزی اردو‌های جهادی وزارت بهداشت بر ضرورت گسترش و همراهی با اردو‌های جهادی بسیج سازندگی تاکید کرد و گفت: در برخی از مناطق کم برخوردار کشور نیاز‌هایی وجود دارد که باید همت همه ارگان‌های متولی مبتنی بر برگزاری هرچه موفق‌تر این اردو‌ها را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۹۱۸۳۲۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
  به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، تاجفرد در حاشیه بازدید از اجرای طرح اردو‌های جهادی رشتخوار در روستای احمد آباد اظهار داشت: باید در راستای برپایی شایسته اردو‌های جهادی همه ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها دست به دست هم داده تا بخشی از مشکلات و محرومیت‌ها برطرف شود.
 
وی با تمجید از همراهی شایسته مردم با جهادگران سلامت حاضر شده، تصریح کرد: همه مردم کمک و همراهی کردند تا این اردوی جهادی به اهداف خود دست یافته و به صورت درخشان برگزار شود.
 
مشاور اجرایی و دبیر ستاد مرکزی اردو‌های جهادی وزارت بهداشت با بیان این که ملت ما با صبوری و بردباری تا به امروز با همه سختی‌های انقلاب همراه بوده و لحظه‌ای کوتاهی نکردند، یادآور شد: در برخی از مناطق کم برخوردار کشور نیاز‌هایی وجود دارد که باید همت همه ارگان‌های متولی مبتنی بر برگزاری هرچه موفق‌تر این اردو‌ها باشد.
 
تاجفرد با اشاره به ضرورت توسعه و گسترش اردو‌های جهادی، بیان کرد: توسعه این اردو‌ها خواسته رهبری است و بدین سبب باید با حفظ روحیه جهادی و انگیزه حاصل از تشویق ها، کار را پیش برد، همانطور که تاکنون در نقاط مختلفی از کشور همت جهادگران سبب رفع نیاز مناطق بی بضاعت و محرومیت زدایی از مناطق مستضعف و نیازمند کشور شده است.
 
در ادامه فرماندار رشتخوار از رییس ستاد مرکزی اردو‌های جهادی وزارت بهداشت تقاضا کرد تا با همت ارگان‌های متولی متخصصین بیشتری در گروه‌های پزشکی جهادی حضور داشته باشند و نیازمندی‌های حوزه سلامت مناطق محروم و بی‌بضاعت کشور را که عملا دسترسی به خدمات پزشکی ندارند، آنگونه که شایسته است برطرف کنند دانشگاه علوم پزشکی ترتب حیدریه با تحت پوشش قرار دادن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۶۸ هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها