دشمنان در جنگ نابرابر بنیان خانواده اسلامی را هدف قرار دادند

امام جمعه رامسر: با اشاره به 25 شهریورماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان تصریح کرد: امروزه دشمنان ما در جنگ نابرابر فرهنگی و نرم، بنیان خانواده، کارکرد، ریشه و نظام تربیتی در آن را هدف گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۸۳۰۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی اظهار گرد: نظام جامع تأمین اجتماعی دارای اشکال است که باید اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به 24 ذیالحجه روز مباهله که در سال آخر عمر پیامبر(ص)  افتخاری برای پیامبر(ص) و خاندان ایشان بود، اظهار کرد: این اتفاق همچنان درخشش خود را دارد و به‌گونه‌ای است که افتخارآمیز بودن این روز از زوایای مختلفی قابل بررسی است.

وی با اشاره به 25 شهریورماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان تصریح کرد: امروزه دشمنان ما در جنگ نابرابر فرهنگی و نرم، بنیان خانواده، کارکرد، ریشه و نظام تربیتی در آن را هدف گرفته‌اند.

امام جمعه رامسر تأکید کرد: اگر کسی از اصالت خانوادگی، رفتار، فرهنگ و داشته‌های خود حراست نکرده نباید کسی جز خود را ملامت کند.

رضایی با اشاره به اینکه افرادی هنوز باور ندارند که با نقشه‌های شوم دشمنان، خانواده‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌روند، خاطر‌نشان کرد: همه ما نسبت به خانواده مسؤول هستیم و به‌طور جد باید بر این موضوع تأکید کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به صندوق بازنشستگی و سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: نظام جامع تأمین اجتماعی دارای اشکال است و در قوانین وضع‌شده باید به فکر امرار معاش و وضعیت اقتصادی بازنشستگان نیز بود.

امام جمعه رامسر اضافه کرد: برخی قوانین نظام جامع حمایت از بازنشستگان باید اصلاح شود که بعد از 30 سال خدمات صادقانه و خالصانه نیازهای واقعی آنان تأمین شود.

رضایی تصریح کرد: در وضع قوانین و همچنین در اجرای آن نیز ضعف داریم که از مجلس و نمایندگان می‌خواهیم در این حوزه‌ها بازنگری داشته باشند تا روزی تکریم واقعی از بازنشستگان را برشماریم و به مردم تزریق کنیم.

وی به آغاز سال تحصیلی جدید و جشن‌ عاطفه‌ها اشاره و از مردم خواست تا در کنار نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی و مراکز نیکوکاری با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، لوازم آموزشی و کمک‌آموزشی سطح برخورداری از امکانات تحصیلی را به نقطه مطلوب برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار