شهرهای گردشگری مازندران مورد هجوم انواع دشمنی هاست

احاج حسین یکتا نبرد امروز دنیا را نبرد نابرابر دانست و بیان کرد: هر که به این درگه مقرب‌تر است، جام بلا بیشترش می‌دهند و چون تنکابن، رامسر و نوشهر و بابلسر دارای قدمت بیشتری هستند امروز مورد هجوم انواع نبردها قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۵۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حاج‌حسین یکتا در جمع دانشجویان بسیجی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تنکابن در مسجد گلزار شهدای این شهر با اشاره به‌ فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری، اظهار کرد: امروز نبرد نبردِ آخرالزمانی است و هدف خلقت ما در حفظ انقلاب اسلامی خلاصه می‌شود.

وی با بیان اینکه ما باید تکلیف خودمان را با خودمان و انقلاب مشخص کنیم، افزود: امروز هم داعش خارجی و هم منافق داخلی به دنبال این است که سید علی، ولی ما نباشد؛ بنابراین ما باید تکلیفمان را بدانیم و یارانی ازخودگذشته تربیت کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس نبرد امروز دنیا را نبرد نابرابر دانست و بیان کرد: هر که به این درگه مقرب‌تر است، جام بلا بیشترش می‌دهند و چون تنکابن، رامسر و نوشهر و بابلسر دارای قدمت بیشتری هستند امروز مورد هجوم انواع نبردها قرار گرفته‌اند.

یکتا هدف اصلی دشمنان را تغییر سبک زندگی جوانان اعلام کرد و یادآور شد: امروز فضا به نحوی شده است که گویا ما و شما ناهنجاریم و هنجار اصلی آن‌ها هستند.

وی وضعیت اردوگاه دشمن را به‌هم‌ریخته عنوان کرد و گفت: ببینید چه پیچ‌وخم‌هایی از ابتدای انقلاب تاکنون طی کرده‌ایم، انقلاب ما بارها توسط امام عصر هدایت تحمیلی شده است.

این یادگار دوران دفاع مقدس با انتقاد از کمرنگ شدن نقش سنگرها، خاطرنشان کرد: ما دهه 60 شب‌ها در مساجد می‌خوابیدیم امام امروز آن سنگرها رهاشده که نتیجه این است.

یکتا با اشاره به شهادت یگانه گل امروز شهید حججی، تصریح کرد: همه می‌گویند با یک گل بهار نمی‌شود اما دیدیم که شد و می‌شود در یک‌لحظه با یک نفر کارهای بزرگی انجام داد.

وی با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای که فرمودند «ما برای انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به بیرون هیچ کاری نکردیم»، گفت: ما از امروز باید ریل‌گذاری کنیم و انقلاب را با سرعت به جلو پیش ببریم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: امروز دنیا دارد بیدار می‌شود، دنیا به ظهور محبوب حقیقی انسان‌ها نزدیک شده است و طبق فرموده حضرت آقا، شما جوانان باید خودتان را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار