امام جمعه ساری: نظام جمهوری اسلامی الگوی مهمی چون اهل بیت(ع) دارد و از این‌رو است که دشمن با ابزارهای مختلف به‎دنبال از هم پاشیدن خانواده‌هاست، امروز آنچه را که در پوشش و طلاق و رفتارهای ناشایست می‌بینیم ناشی از تزلزل در خانواده‌هاست.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۳۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به جنایت‌هایی که علیه مسلمانان میانمار اعمال می‎شود، اظهار کرد: سازمان ملل نباید به اطلاعیه اکتفا کند بلکه باید وارد عمل شود، این کشتارها در برابر مدعیان حقوق بشر انجام می‎شود و کار افرادی است که نه انسان هستند و نه حیوان بلکه پست‌تر از حیوان هستند.

وی افزود: سازمان‌های بین‌المللی نباید در برابر این جنایت‎ها خاموش باشند؛ پس خاصیت شورای امنیت و سازمان ملل چیست و چرا اقدامی نمی‌کنند، مردم مظلوم میانمار به بهانه‌های واهی و برای اینکه منافع آمریکا و اسرائیل تأمین شود، کشتار و آواره می‌شوند و آن‌هم به دستور رهبری که جایزه صلح نوبل را به‌دست آورده و دست‌پرورده آمریکاست.

خطیب جمعه ساری اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی الگوی مهمی چون اهل بیت(ع) دارد و از این‌رو است که دشمن با ابزارهای مختلف به‎دنبال از هم پاشیدن خانواده‌هاست، امروز آنچه را که در پوشش و طلاق و رفتارهای ناشایست می‌بینیم ناشی از تزلزل در خانواده‌هاست.

وی با اشاره به روز مباهله که حقانیت و عظمت رسول اسلام(ص) را نشان داده است، علاوه بر آن، این نکته را متذکر شد که باید خانواده خود را جدی بگیریم زیرا دشمن روی این مهم زوم کرده است و الگوی خانواده‌ها نیز امام علی(ع)، حضرت فاطمه زهرا(س)، حسنین(ع) و حضرت محمد(ص) باید باشد.

طبرسی با اشاره به اهمیت غدیر که آیات و روایات فراوان و بیش از 20 هزار جلد کتاب در این زمینه منتشر شده است، گفت: امروز بحث غدیر را در انقلاب داریم، در حاکمیت اسلام، در هشت سال جنگ تحمیلی و در اعزام مدافعان حرم همچون شهید حججی که در این شرایط دنیای مادی، به‎خوبی تربیت می‎شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: 38 سال است که دشمنان به انواع و اقسام حقه‌ها می‌خواهند غدیر را خاموش کنند و همه این توطئه‌ها برای این است که می‎دانند غدیر زنده است زیرا تأثیر آن را در جریان‎های سیاسی انقلاب اسلامی می‎بینند.

وی با اشاره به جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس گفت: افرادی که توان مالی دارند به نیازمندان کمک کنند هر چند کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران نیز تلاش فراوانی دارد اما در هر صورت نیاز به مشارکت‌های مردمی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها