اطاعت از ولایت فقیه لازمه حفظ اسلام است

سردار شریف: شهید حججی و دیگر یاران او این آرامش را از فرهنگ عاشورا و پس از آن از یاران شهید در دوران دفاع مقدس به ارث بردند و آنها آموختند که برای حفظ اسلام ناب محمدی باید با اطاعت از ولایت فقیه زمان خویش از همه هستی خویش بگذریم تا اسلام ناب محمدی زنده بماند.
کد خبر: ۸۹۱۸۲۲۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار رمضان شریف در مراسم یادواره 950 شهید عملیات کربلای 5 لشکر ویژه 25 کربلا و سرداران و 33 شهید بیشه‌سر بابل اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند و رهروان خوبی برای شهدایی باشیم که همه هستی‌شان را فدای انقلاب، اسلام پیامبر و آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فدا کردند.

وی تصریح کرد: یادواره شهدا فرصت خوبی برای بازخوانی رفتار دشمنان و وضعیت آنهاست و از طرف دیگر نمایانگر وضعیت و طرفداران انقلاب است.

 مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یادواره شهدا برای ارائه گزارشی است که اعلام کنیم که ما برای پیگیری اهداف شهدا چه برنامه‌هایی را پیگیری کرده‌ایم.

این مسؤول با اعلام اینکه بعد از شهدا همه تلاش‌ها برای پیگیری برنامه‌ها، راه و روش شهدا در برنامه کاری قرار گرفت، افزود: به بهترین وجه تلاش کردیم که راه و اهداف شهدا را در کشور پیگیری کنیم.

شریف با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام برای به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی در دوران مبارزه با طاغوت و پس از آن در دوران جنگ تحمیلی، بیان کرد: قدرت برتر الهی در کمک به اهداف انقلاب اسلامی با مردم ایران همراه بود و این موهبت الهی همچنان تداوم دارد.

وی با اشاره به رهبری ارزشمند انقلاب اسلامی در دوران امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری، یادآور شد: تقدیم شهدا برای حفظ ایران اسلامی امروز این کشور را به الگو الهام‌بخش در جهان برای انسان‌های آزاده جهان تبدیل کرد.

 مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: براساس آیات قرآن کریم، شهدا حاضر و ناظر بر رفتار ما هستند و ما براساس همین اعتقاد تلاش کردیم که رهروان بسیار مناسبی برای شهدا باشیم.

این مسؤول با اعلام اینکه عزت و سربلندی کشور ما در گروه پیروی از راه شهدا است و پیروی ما از راه و سیره شهدا باعث سربلندی ما در دوران دفاع مقدس شد، ادامه داد: رشادت‌های شهدا و ایثارگران باعث شد که ما بتوانیم از خاک پاک میهن به خوبی دفاع کرده و امروز به عنوان الگویی بسیار مناسبی برای انسان‌های آزاده جهان معرفی شویم و بسیاری از لشکرهای سرفراز دنیا در برابر دشمنان اسلام با الگوبرداری از سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی در حال حاضر در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل پیروز هستند.

شریف یادآور شد: رژیم اشغالگر قدس که خودش را شکست ناپذیرترین ارتش دنیا می‌دانست در برابر حزب‌الله لبنان شکست بسیار سختی خورد، دلیل برتری آنها در برابر رژیم اشغالگر قدس الگوگیری از سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید حججی و تاثیری که بر افکار عمومی گذاشت، گفت: در تصویری که توسط داعش و ایادی آنها منتشر شد، همه مشاهده کردند که این شهید بزرگوار به ظاهر گروگان این انسان جاهل بود ولی اعتماد به نفس این شهید بزرگوار لرزه بر اندام قاتل این شهید قرار داد و فردی که قرار بود ایشان را به شهادت برساند بسیار هراسان بود و این در حالی است که شهید حججی در کمال آرامش قرار داشت.

 مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید حججی و دیگر یاران شهیدش این آرامش را از فرهنگ عاشورا و پس از آن از یاران شهیدش در دوران دفاع مقدس به ارث بردند و آنها آموختند که برای حفظ اسلام ناب محمدی باید با اطاعت از ولایت فقیه زمان خویش از همه هستی خویش بگذریم تا  اسلام ناب محمدی زنده بماند.

این مسؤول یادآور شد: راه شهید حججی‌ها راه شهدا دفاع مقدس است، این شهید و دیگر شهدا شاخص هستند، آرامشی که در چهره شهید حججی وجود داشت، باعث تقویت روحیه علاقمندان به فرهنگ اسلام ناب محمدی و تضعیف دشمنان اسلام شد و این خواست خداوند بود که آنها اقدام به انتشار تصویر سرفراز شهید حججی  در زمان شهادت کنند.

شریف خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در دوران دفاع مقدس تهاجم شدید فرهنگی را در برنامه کاری خود برای به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی قرار دادند، با جنگ فرهنگی برنامه داشتند که نظام خانوادگی کشور را دچار چالش کنند، اما در این راه هم به اهداف خویش دست نیافتند، البته ما منکر آسیب‌های جزئی نیستیم ولی به تاسی از فرهنگ شهادت و حضور روحانیون دلسوز شیعه در کشور این نقشه شوم دشمنان هم در کشور خنثی شده است.

وی در پایان گفت: شهدا با خدا معامله کردند و باید تلاش کنیم که در تحقق آرمان شهدا همه تلاش خویش را به کار ببندیم و راه سعادت دنیا و آخرت ما در گروه الگو برداری از فرهنگ شهادت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار