امام جمعه ایوان گفت:مسلمانان جهان باید علیه کشتارمردم میانمار متحد شوند.
کد خبر: ۸۹۱۸۱۹۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام  "علی حیدری"؛ امام جمعه شهرستان ایوان، در خطبه های این هفته نماز جمعه ایوان گفت:در خطبه های هفته های گذشته  در مورد سبک زندگی اسلامی مباحثی مطرح شد که بحث  سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است که در ادامه لازم است این موضوع بیشتر تبین شود.

حجت االاسلام حیدری اظهار کرد:دین و مکتب ما برترین دینهادر بین مذاهب عالم است پس بنابراین لازم و ضروری تست که سبک زندگی  ما نیز برتر از سبکهای زندگی عالم باشد.

وی افزود:لازمه داشتن یک سبک زندگی اسلامی آن است که پایه های ان اسلامی باشد بدین معنا که جامعه ای،سبک زندگی اسلامی را خواهد داشت که مبانی و اعتقادات دینی،درآن نهادینه شده باشد.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: در استانه ماه محرم هستیم ،محرم منظومه عظیم عشق وشهادت و کانون سرچشمه زلال معرفت است ،و لازم وضروری است که امسال  از این ماه استقبال نسبت به سالهای گذشته متفاوت تر صورت گیرد.

وی ادامه داد ،افتتاح تونل قلاجه از مطالبات مردم است که امبدواریم مسئولین شهرستان هرچه سریعر درنسبت به افتتاح آن  دراستای عبور زوار حسینی  اقدام نمایند.

حیدری تصریح کرد:با توجه به اینکه شهر ایوان نیاز به شهردار دارد لازم است  هرچه سریعتر نسبت به انتخاب قطعی شهردار اقدام شود.

وی به کشتار مردم بیگناه میانمار اشاره کردو ادامه داد: در کشور میانمار بیش از 8میلیون نفر مسلمان وچود دارد که از کمترین امکانات بهره مند هستند، کشورهای اسلامی لازم است در راستای حمایت از این مردمان بایکدیگر متحد شوند و به داد این مردمان برسند.

 

 

ارسال نظرات