فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار گفت: بیش از یک هزار بسته لوازم تحریر ساخت کشور عزیزمان، در راستای حمایت از تولید ملی، در بین دانش آموزان بی بضاعت و محروم شهرستان بیجار توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۱۶۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار گفت: بیش از یک هزار بسته لوازم تحریر ساخت کشور عزیزمان، در راستای حمایت از تولید ملی، در بین دانش آموزان بی بضاعت و محروم شهرستان بیجار توزیع می‌شود.



سرهنگ حسن عسگری افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۷، یک هزار بسته لوازم التحریر ایرانی شامل کیف، مداد، خودکار، خط کش، پرگار، لیوان، مداد رنگی، مداد تراش رومیزی، پاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی به ارزش ۵۰۰ هزار ریال تهیه و توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ کمک هزنیه تحصیل، به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان بیجار با معرفی اداره آموزش و پرورش تحویل خانواده‌های این دانش آموزان گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیجار گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در قرارگاه محرومیت زدایی، ۱۰ مدرسه را در شهرستان بیجار را جهت مرمت و بازسازی شناسایی و بیش از یک هزار میلیارد ریال در این هزینه نموده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات