فرماندار شهرستان بیجار در چهارمین جلسه شورای اداری با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: تکالیف الهی هر کدام نورانیت خاص خود را دارند، نورانیت امر به معروف در جامعه بیش از سایر تکالیف می‌باشد، زیرا امر به معروف و نهی از منکر احیا کننده سایر واجبات دینی در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۱۸۱۶۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بیژن زندیه گفت: گناه در جامعه، تاریکی افزا است و نورانیت را می‌پوشاند، هنگامی که از منکرات پیشگری نماییم با نهی از منکر، زمینه را برای امر به معروف و نورانیت بخشیدن به جامعه آماه کرده ایم.

وی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه اجتماعی همه گیر است و این وظیفه و مسئولیت مهم، نمی‌تواند صرفاً توسط ستاد امر به معروف به انجام رسد، همه‌ی آحاد مردم در این خصوص مسئول هستند و مسئولیت دارند.

فرماندار شهرستان بیجار در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و آمادگی همه دستگاه‌های دولت در برگزاری و شرکت در مراسمات ویژه این هفته خبر داد و گفت: میز مدیریت و ریاست مسئولین شهرستان وابسته به خون پاک مردان و زنان مسلمان و مومنی است که در بنیاد انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس از جان، مال و زندگی خود گذشتند و با ایثار و جان فشانی، امروز انقلاب و کشور را ساختند و ما باید در ایام، پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی و شکرگزار مردم ولایت مدار باشیم.

وی با اشاره به بیش از ۳۴ برنامه شاخص شهرستان در هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران به این علت مقدس و ماندگار است، زیرا تمام جهان کمر و همت بر نابودی اسلام بسته بودند و جنگ تحمیلی و دفاع ۸ ساله مردم از ارزش‌های اسلامی، تنها با توکل و ایمان بر خداوند به پیروزی نشست.

زندیه با تشریح برخی از عملیات‌های جنگی در جبه‌های نبرد افزود: شجاعت و دلیری فرماندهان جنگی جوان ما به اندازه ایی بود که شایعه حضور آن‌ها در صحنه‌های نبرد، عقب نشینی یک لشگر جنگی دشمن را رقم می‌زد، فرماندهان و نیرو‌های ما پرورش یافته مکتب عاشورای حسینی بودند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات