مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در حوزه مستند از نظر فضا، جاذبه های فرهنگی، تاریخی، گردشگری، موقعیت های شهری، طبیعی و استعدادهای انسانی ظرفیت های بسیار بالایی دارد.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۷۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، محمد محمدپور  در آیین گشایش خانه سینمای مستند استان ضمن تبریک روز ملی سینما به تلاشگران این عرصه، اظهارکرد: امیدوارم در کنار شما دوستان عزیز،شاهد موفقیتهای چشمگیری در حوره سینمای استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی گفت: افتتاح خانه سینمای مستند تبریز را به فال نیک گرفته و امیدواریم به سمت نقطه ای حرفه ای تر و با تخصصی تر شویم چرا که با حرفه ای ترشدن فضا ،تشکل های حرفه ای نیز شگل می گیرند و در ادامه افزود: از انجمن سینماگران و سینمای جوان استان قدردانی می کنم که در طول سال های گذشته عامل حرکت و خیر در حوزه سینمای استان بوده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیان کرد: ما مخالف ایجاد تشکل های متعدد در یک حوزه نیستسم و از این استقبال می کنیم. من اعتقاد دارم که با فراگیرشدن این تشکل ها ، به خصوص در حوزه های تخصصی ، شاهد رقابت بیشتر خواهیم بود.

محمدپور ابراز امیدواری کرد: در قالب این تشکل و مجموعه که با نام خانه سینمای مستند تبریز شکل می گیرد، با تکیه بر همت و همراهی تلاشگران این عرصه ، شاهد قدم های موثرتر و گسترده تری در این حوزه باشیم.

ارسال نظرات