امام جمعه شبستر:

فکر و اندیشه شهدا عمل به دستورات ولی فقیه بود

امام جمعه شبستر در یادواره شهدای این شهرستان گفت: شهدا مصداق همان مومنینی بودند که تا در همه مراحل زندگی به هرجا نظر کردند فقط خدا را دیدند و خودشان را همواره در محضر او احساس کردند و جز رضایت خدا و ائمه اطهار و عمل به دستورات ولایت فقیه، فکر و اندیشه دیگری نداشتند.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۶۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد زاده افزود: شهدا از همه تعلقات دنیوی و حب و جاه و مقام و ثروت دست کشیده و دنیای مادی نتوانست آن ها را فریب دهد و در چشم بصیرت آن ها دنیا به اندازه ای تحقیر شد که دنیای مادی ظرفیت گنجایش آن ها را نداشت.

وی ادامه داد: شهدا بزرگترین نعمت الهی و مظهر قدرت نرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند بنابراین ما همواره باید امانتدار خون شهدا باشیم  و گفتمان و تفکر شهدا را در جامعه ترویج کرده و از این گفتمان و تفکر پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه شبستر نیز در ادامه با اشاره به گفتمان و تفکر و آرمان شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز در شرایطی به سرمی بریم که اگر قدرت تشخیص مسائل سیاسی نداشته و داری فهم و بصیرت نافذ نباشیم دچار مشکلات جدی در مسیر باورها و اعتقادات اسلامی خواهیم شد.

محمد رضایی با اشاره به اینکه شهدا همواره در مسیر زندگی برای همگان الگو هستند، اظهارداشت: اگر در حال حاضر دشمن به حریم اعتقادات و باورهای ایمانی نفوذ کرده درخواب غفلت باشیم در نهایت با لگد دشمنان از خواب غفلت بیدار می شویم.

فکر و اندیشه شهدا عمل به دستورات ولی فقیه بود

   وی بیان کرد: اکنون که در فرایند شکل دهی تمدن اسلامی بسر می بریم بزرگترین و مهم ترین تفکر دشمن تغییر کلام و گفتمان  حضرت امام (ره) است بنابراین گفتمان بدون شهدا و بدون ولایت معنا ندارد و گفتمان اهل بیت عصمت و طهارت  همان گفتمان شهدا و تبعیت از ولایت فقیه است.

رضایی افزود: برگزاری یادواره شهدا یعنی ذوب شدن در مسیر شهادت و تبعیت از ولایت فقیه و ترویج و اشاعه و تعمیق گفتمان شهدا در متن جامعه و هدایت افکار عمومی به سمت آرمان های پاک و مطهر شهیدان است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امرور برخی جریان های سیاسی و افراد کج فهم و غلط اندیش در ظاهر عکس شهدا و تمثال مبارک حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) را بالا سرخود علم می کنند ولی در اعتقادات و شناسنامه هویتی خود هزاران فرسخ از گفتمان شهدا و ولایت فاصله دارند.

 فرمانده سپاه شبستر اظهار کرد: گفتمان شهدا یعنی گفتمان خدمتگزاری گفتمان نوکری برای مردم ، یعنی مردم ولی نعمتان هستند و مسئولان نوکر و خدمتگذاز آن ها و این راه و منش و اهداف شهدا.

فکر و اندیشه شهدا عمل به دستورات ولی فقیه بود

فکر و اندیشه شهدا عمل به دستورات ولی فقیه بود

 یادواره شهدای  شبستر با حضور اهالی ولایت مدار و خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران و آحاد بسیجیان و مسئولان ادارات این شهرستان درجوار  مزار شهدای این شهرستان با حضور کلامی زنجانی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها