خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: آن چیزی که در جشنواره فرهنگی ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم است تربیت نیروی ورزشکار است، نیرویی که می‌تواند در عرصه ورزشی، آرمان‌ها و فضیلت‌های جامعه انسانی را معرفی کند.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۶۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

تربیت نیروی ورزشکار معرف آرمان‌ها از اهداف جشنواره فرهنگی ورزشی سپاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور و ۸ هزار شهدای دفاع مقدس استان همدان و شهدای مدافع حرم به ویژه سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهید شاخص سال شهید «سعید قهاری سعید»، اظهار داشت: آن چیزی که در جشنواره فرهنگی ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم است تربیت نیروی ورزشکار است، نیرویی که می‌تواند در عرصه ورزشی، آرمان‌ها و فضیلت‌های جامعه انسانی را معرفی کند.

وی گفت: امروز شما خواهران علاوه بر آن که تمرین‌های ورزشی خود را انجام می‌دهید اثربخشی کار خود را باید ببینید و این همراهی شما با پاسداران است که آنها می‌توانند ماموریت‌های خود را با موفقیت انجام دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: امروز این شما هستید که در عرصه ورزشی آرمان‌ها و فضیلت‌ها را حفظ کردید و نشان دادید در این عرصه نیز می‌توان عفاف و حجاب و تقوا و شعارهای انقلابی را حفظ کرد.

وی ابراز داشت: این بستری که شما بانوان ورزشکار امروز فراهم کردید و شاهد آن هستید افتخار بزرگی است برای سپاه که آفریده شد.

سردار مجیدی عنوان کرد: وقتی ورزشکاران ما وارد صحنه می‌شوند و در مقابل ورزشکار غاصب رژیم صهیونیستی قرار نمی‌گیرند؛ این برگرفته از خصلت‌های انسانی و اعتقادی شما است که  باعث می‌شود که در مقابل این رژیم نایستید چراکه آن را به رسمیت نمی شناسید.

وی خطاب به همسران پاسداران خاطرنشان کرد: امروز همسران شما که ماموریت‌های بزرگ‌تری در کشور انجام می‌دهند به دلیل حمایت‌ها و پشتیبانی‌های شما است که مسائل اعتقادی را رعایت می کنید و آنها می‌توانند با خیال آسوده در ماموریت شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات