خبرهای داغ:
فرماندار چاراویماق در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان از تصویب اختصاص 18 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی این شهرستان در سالجاری در کارگروه اشتغال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۴۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم بلال زاده  گفت: این میزان تسهیلات در قالب 47 طرح پشتیبان مشاغل خانگی تخصیص یافته و زمینه اشتغال حدود 400 نفر را فراهم می کند.
وی در خصوص نحوه پرداخت این تسهیلات اضافه کرد: این تسهیلات به صورت طرح های پشتیبان مشاغل خانگی پرداخت خواهد شد.
بلال زاده همچنین از دستور ویژه رئیس جمهوری مبنی بر حمایت از اشتغال روستایی خبر داد و افزود: برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی هیچ محدودیت منابع وجود ندارد.
وی با تاکید بر ارائه تسهیلات اشتغال به جوانان جویای کار افزود: دستگاهای اجرایی با نظارت کامل باید توجه کافی داشته باشند که تسهیلات ارائه شده به اشتغال پایدار منجر شود.
وی با اشاره به فرمان 12 ماده ای رهبر فرزانه انقلاب اضافه کرد: تاکید بر ظرفیت ها و منابع داخلی برای پیشبرد اهداف و سیاست اقتصاد مقاومتی موجب تقویت و یکپارچگی استقلال کشور می شود.
شهرستان چاراویماق یکی از شهرهای پایلوت اقتصاد مقاومتی با 35 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 208 کیلومتر مربع وسعت (هفت درصد مساحت آذربایجان شرقی) در 180 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با شهرستان هشترود، از شرق با شهرستان میانه، از غرب با آذربایجان غربی و شهرستان مراغه و از جنوب با استان ‌های آذربایجان غربی و زنجان هم ‌مرز است.
طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان چاراویماق دارای دو بخش به نام ‌های مرکزی(شامل دهستان ‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب‌ غربی، ورقه و قوری ‌چای شرقی) و شادیان (شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب ‌شرقی)، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و 248 آبادی است.

ارسال نظرات