سردارغلامی در مراسم یادواره شهدای روستای «سیاهکلاهان»:
یادواره شهدای روستای «سیاهکلاهان» کرج و شهدای دانشجوی مدافع حرم به همت دانشجویان بسیجی جهادگر استان البرز در سالن ورزشی روستای سیاهکلاهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۴۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، یادواره شهدای روستای «سیاهکلاهان» کرج و شهدای دانشجوی مدافع حرم به همت دانشجویان بسیجی جهادگر استان البرز در سالن ورزشی روستای سیاهکلاهان برگزار شد.

سردار نعمان غلامی در مراسم یادواره شهدای روستای سیاه کلاهان کرج اظهار داشت: با الگو قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی می‌توان بخش عمده از مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

 وی افزود: سازمان بسیج سازندگی بر پایه کمک و جذب نیروهای مردمی بنا شده است و در نظر داریم از انرژی، انگیزه و پتانسیل موجود در جوانان و صاحبان تفکر استفاده شود.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه حضور مردم انقلاب اسلامی و نظام را تشکیل داده است، بیان داشت: این موضوع از بحث الهی نشأت گرفته است و با الگوبرداری از مفاهیم قرآن و راه بزرگان دین این مسیر را پیش‌گرفته‌ایم.

 وی با تأکید بر آموزش و توانمندسازی آحاد و اقشار مردم در راستای فعالیت در بسیج سازندگی، افزود: بیش از 6 هزار گروه جهادی جوان تحت آموزش قرارگرفته‌اند و در این مسیر به بسیج سازندگی کمک می‌کنند.

 سردار غلامی سازمان بسیج سازندگی را تسهیل‌گر خواند و افزود: این سازمان در نظر دارد در رابطه با ساماندهی جوانان به فعالیت در این گروه نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

 وی ادامه داد: بسیج سازندگی با ورود در امر اقتصاد مقاومتی موفق به استفاده از ظرفیت جوانان شد که طی این طرح بیش از 134 هزار موقعیت اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم شد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج اجرایی توانایی انجام پروژه‌های مناطق محروم را دارد، یادآور شد: در سال گذشته در قالب گروه‌های جهادی حدود یک‌میلیون و پانصد جوان فعالیت کرده‌اند که در حال حاضر هم در حال تلاش و انجام فعالیت هستند.

فرمانده بسیج سازندگی کل کشور دربخش دیگر صحبت های خود در  این مراسم ، شهید مدافع حرم محسن حججی را برگ زرینی بر کارنامه انقلاب و غیور مردان عرصه شهادت دانست و در ادامه گفت : ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می‌کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می‌کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید محسن حججی عزیز برای ما مقرر فرماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد : یادواره شهدا بهترین راه کار برای آگاهی بخشی به جوانان است.سردارغلامی همچنین در حاشیه این مراسم با خانواده شهید محمدکهن ترابی دیدار کردند.

این مراسم نورانی با حضور خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، جانبازان، ایثارگران، دانشجویان و عموم مردم برگزار شد.

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها