خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: دولت ها و ملت ها باید در برابر فاجعه انسانی و نسل کشی میانمار به پا خیزند.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۱۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

حجت الاسلام طالعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از آذربایجان شرقی، افزود: برای پاسخ به ندای الهی، نبوی و علوی که امروز ولی امر مسلمین جهان آن را با صدای  رسا مطرح می کند، اتحاد امت اسلام و احساس تکلیف نسبت به سرنوشت مسلمین در هر نقطه جهان لازم و ضروری است .

وی به آیه  «وَلَن يّجْعَلَ ٱللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى ٱلْمُؤْمِنِينَ سَبِيلاً»  اشاره و بیان کرد: باید با  همه توان و ظرفیت خود  از مسلمانان جهان اعم از یمن، بحرین، شام، عراق، فلسطین، کشمیر و میانمار حمایت و در مقابل این سلطه آشکار و وقیحانه عکس العمل نشان دهیم.

وی تاکید کرد: همه ملت ها باید سازمان ملل و نهادهای مربوط در جهان را نسبت به مسئله حقوق بشر  محکوم کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه اضافه کرد: باید جلوی جنایات و و فتنه بر مظلومان جهان بویژه مسلمین و به خصوص ملت مسلمان بی دفاع میانمار گرفته شود.

حجت الاسلام طالعی برادرکشی و مشغول کردن جهان اسلام به حواشی را خطرناک خواند و اظهارداشت: ما باید با همه توان برای نقش بر آب کردن توطئه نظام سلطه، استکبار و ایادی آن ها،  برخی از سران کشور های اسلامی تلاش کنیم .

وی  به اتحاد، وحدت،  هم دلی و همزبانی حول محور ولایت  تاکید کرد و افزود: همه مسلمانان  باید در سایه ولایت به یک امت واحده تبدیل شده و از کیان اسلام و مسلمین دفاع انقلابی کنند.

ارسال نظرات