خبرهای داغ:
یکی از دانش آموزان پیش دانشگاهی مدرسه فرزانگان مراغه با اشاره به شور و حال خود در اردوی طرح هجرت، گفت: طرح هجرت فرصتی است تا روحیه ایثار و فداکاری را در خودمان ترویج دهیم و جوان انقلابی مورد تاکید رهبرمان باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۱۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

معصومه خواجه لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اردوهای جهادی را همچون طرح هجرت راهی برای خود سازی عنوان کرد و گفت: با  طرح های هجرت می توان  در مسیر جامعه سازی گام برداشت و با محرومیت زدایی گوشه ای از مشکلات جامعه، همشهریان و همکلاسی های خود را حل کرد.

وی افزود: ما دانش آموزان بسیجی برای لبیک گویی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) در راستای برگزاری اردوهای جهادی توسط جوانان این انقلاب طرح هجرت را به عنوان آغاز عمل به دستور رهبرمان برگزیدیم و می آییم تا به عنوان آینده سازان کشورمان محرومیت زدایی را از همین امروز تمرین کنیم.

وی در خصوص طرح هجرت خاطر نشان کرد: همانطور که از نام این طرح پیداست طرح هجرت فرصتی است برای هجرت از آنچه خدا دوست ندارد و هجرتی است به سوی آرامش درونی و الهی و دوری از غرور و خودخواهی.

 وی افزود: همچنین در این طرح گروهی و دوستانه می توانیم کار گروهی و اتحاد را یادبگیریم و توانایی ها و استعداد های خودمان را افزایش دهیم.

طرح هجرت فرصتی برای ایثار و آغاز عمل به امر رهبری است

خواجه لو ادامه داد: ما در اردوهای جهادی شرکت می کنیم تا ادامه دهنده راه شهیدانی چون شهید والا مقام محسن حججی باشیم او نیز از همین اردوهای جهادی شروع و به مقامی رسید که همچون سالار شهیدان امام حسین(ع) شربت شهادت را نوشید و به دیدار حق تعالی شتافت.

وی با شور و شوق خاصی از شهدای مدافع حرم یاد کرد و گفت: ما به تبعیت از مدافعان حرم که در گرمای تابستان از ناموس علی(ع) دفاع می کنند به اردوهای جهادی می آییم تا بتوانیم حضورمان را به عنوان مدافعان حریم زینبی بهتر نشان دهیم.

این دانش آموز بسیجی  از حضور خود در این طرح ها گفت: از زمانی که  سخنان ولی امرمان را در خصوص اردوهای جهادی شنیده بودم علاقه زیادی برای شرکت در این اردو ها داشتم که به لطف خدا امسال نصیب مان شد و خیلی هم راضی هستم.

وی در ادامه بیان کرد: انشاءالله با حضور خود در این اردوها و برنامه های انقلابی نشان خواهیم داد که ما جوانان و نوجوانان به فرمایش رهبر لبیک گفته و آینده ساز انقلابی و فرد مفیدی برای جامعه خودمان خواهیم بود.

دانش آموز نوجوان انقلابی از مردم و خانواده شهدا خواست دعایشان کنند تا پیرو راستین شهدا و ادامه دهنده راه آن ها باشد.

خواجه لو به نوع فعالیت هایش در این اردوها اشاره کرد و افزود: امسال از 16مرداد تاکنون سه مدرسه را با همکاری دوستان در قالب طرح هجرت رنگ آمیزی کرده و دو مدرسه دیگر را هم رنگ آمیزی خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات