خبرهای داغ:
فرمانده بسیج کارمندان استان همدان عنوان کرد

ارتقاء هوشمندانه سطح سواد رسانه‌ای ضربه کارگر در مقابل دشمن

فرمانده بسیج کارمندان استان همدان با اشاره به راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن تصریح کرد: ارتقاء هوشمندانه سطح سواد رسانه ای ضربه کارگر در مقابل دشمن است.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۶۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

ارتقاء هوشمندانه سطح سواد رسانه‌ای ضربه کارگر در مقابل دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری امروز در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور واحد همدان اظهار داشت: امروز تمرکز دشمن در حوزه باورها و اعتقادات و دین‌زدایی از جامعه است.

وی افزود: همواره باید با چشمانی باز فعالیت‌های مقابل را رصد و از هر گونه نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

فرمانده بسیج کارمندان استان همدان با اشاره به راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن تصریح کرد: ارتقاء سطح هوشمندانه سطح سواد رسانه ای ضربه کارگر در مقابل دشمن است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود افزود: اینکه نظاره‌گر و بی‌تفاوت و فقط شاهد خلق صحنه‌های مخرب از سوی جبهه استکبار باشیم و انگشت حیرت به دهان بگیریم چیزی را تغییر نمی‌دهد.

امیری عنوان کرد: باید «آتش به اختیار» را در مسیر قیام با رویکرد فردی و جمعی دنبال کنیم و عرصه را بر جوانان دشمن در حوزه فرهنگی و تغییر باورها، ببندیم.

وی خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم با حضور دائمی و آگاهانه در میدان مبارزه عرصه را بر جنگ‌آوران  فرهنگی و دشمن تنگ کنیم.

فرمانده بسیج کارمندان استان همدان گفت: ما باید با استفاده از افسران جنگ نرم پیاده؛ علمدار عملیات دشمن را به انحراف کشیده و خط بطلان فکر دشمن را برجسته کنیم و از جنس پدافند طراحی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات