خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: دفاع مقدس سرمایه بسیار عظیمی است که توانسته است دشمنان این مملکت را زمین‌گیر کند.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۶۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

دفاع مقدس سرمایه عظیمی که دشمنان را زمین‌گیر کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که با حضور روسای ادارات شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه خداوند در آیات قرآن می‌فرماید همیشه در برابر خطرات دشمن آماده باشید، اظهار داشت: اگر بخواهیم وضعیت امروز را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم باید ادعا کنیم که از فرش به عرش رسیده‌ایم.

وی گفت: در زمان طاغوت، ایران را هم‌پیمان با اسرائیل بود اما ایران امروز متحول شده و در همه عرصه‌ها پیشرو است و برای این متحول شدن بهای بسیار سنگینی پرداخت و آن شهادت بسیاری از جوانان این مملکت بود و امروز به برکت خودن شهیدان توان موشکی ایران بالا رفته به قدری که حتی واشنگتن هم توانایی مقابله با ایران را ندارد.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت: دفاع مقدس سرمایه بسیار عظیمی است که توانسته است دشمنان این مملکت را زمین‌گیر کند.

وی گفت: باید برنامه‌ریزی این هفته طوری انجام شود که همه ابعاد آن برای جامعه و نسل جوان بازگو شود که چه سرمایه عظیمی است و چه کارآیی می‌تواند داشته باشد .

مغیثی با بیان اینکه باید قدر این نظام را بدانیم که علاوه بر آخرت دنیا را متحول کرده است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم مردم را دلگرم به نظام و انقلاب کنیم و در سراسر کشور به ویژه در سطح روستاها و در بین دانش‌آموزان دستاوردهای دفاع مقدس را بازگو کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات