جانشین فرمانده سپاه هشترود در اختتامیه اردوهای طرح «هجرت سه» هشترود، گفت: اجرای طرح‌های جهادی و هجرت موجب ایجاد فرهنگ واقعی سازندگی در کشور است.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۴۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور اردوهای جهادی را  بهترین بستر برای آماده سازی نوجوانان و جوانان برای مسئولیت پذیری در آینده دانست و افزود: طرح های هجرت  روحیه همکاری بین دانش آموزان را افزایش می دهد.

وی اظهارداشت: دانش آموزان در خصوص تولید قدرت برای حمایت نظام دو وظیفه اصلی در خصوص ارتقاء علمی و پیشرفت علمی کشور و روحیه ایمان، تقوا و جهاد دارند .

شاه محمد پور اضافه کرد: استکبار هر روز در حال برنامه ریزی برای براندازی نظام است ولی غافل از اینکه نظام انقلاب اسلامی مستحکم تر از آن است که آن ها فکر می کنند.

جاشین فرمانده سپاه هشترود اصلی ترین و مهمترین شرط امنیت در کشور را تولید قدرت بازدارندگی عنوان و بیان کرد: در تولید قدرت باید قدرت علمی، سیاسی و فرهنگی را نیز افزایش دهیم.

 شاه محمدپور رنگ‌آمیزی مدارس، ایزوگام پشت بام‌ها، تعمیرات آب و برق، چیدمان کتابخانه‌ها، خط‌کشی معابر و زمین‌های ورزشی را از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح اعلام کرد.

 وی افزود: طی برگزاری اردوهای طرح هجرت سه در این شهرستان هزار و 800 نفر روزدر قالب اردوهای 10 روزه کار انجام شده است.

ارسال نظرات