خبرهای داغ:
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز تاکید کرد؛
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، تولید و پخش برنامه‌ ثابت و تخصصی، در حوزه شهرداری‌ها و مباحث مدیریت شهری را از طریق رسانه ملی ضروری خواند.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۳۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

میراعتماد عمادی در دیدار با سردبیر  و خبرنگاران روزنامه «اصفهان زیبا» با بیان این مطلب اظهار داشت: علی‌رغم جایگاه مهم مدیریت شهری در کشور، شهرداری‌ها از داشتن یک برنامه تخصصی در رسانه ملی محروم هستند و هر یک، به ابتکار خود برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

وی اضافه کرد:  تولید و پخش برنامه‌هایی که مسائل شهرداری‌ها را از دریچه ملی پوشش دهد، می تواند منشا تاثیرات مهم در پیوند رسانه  و شهرداری باشد.

عمادی با بیان این‌که رسانه‌های حوزه شهر و شهرداری، نقش تعیین‌کننده در ارتقای فرهنگ شهروندی را بر عهده دارد، تصریح کرد:  با تحولاتی که در دو دهه اخیر، در حوزه مدیریت شهری کشور به وقوع پیوست، رسانه، به یکی از ضرورت‌های مهم در ساختارسازی شهرداری‌ها تبدیل شد؛ امروز این ابزار ارزشمند،  نقش ارزنده در جهت‌دهی فرهنگ شهروندی و انعکاس رویدادهای شهری بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: معضلات و تجربه‌های مشترک شهرها، بستر مهمی است که می‌تواند به صورت متقابل، در رسانه‌های شهری مطرح شده و زمینه همکاری شهرداری‌ها را تقویت کند.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز یادآور شد: همکاری شهرداری‌های کشور، با آغاز شورای اول، کلید خورد و  مسائل مهمی در خصوص مشکلات شهری از قبیل بافت فرسوده، حاشیه‌نشینی، حمل‌ونقل و مسائل فرهنگی و اجتماعی مطرح شد. راه‌اندازی سامانه تلفنی 137 از دستاوردهای مهم آن دوره بود؛  اما متاسفانه این نشست‌ها در ادامه تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای و سیاسی، قرار گرفت و از رسیدن به نقطه مطلوب باز ماند.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز در بخش  دیگری از سخنان خود بر لزوم پایه‌گذاری همکاری‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی بین تبریز و اصفهان تاکید کرد و گفت: تبریز و اصفهان همواره، نقش‌های مکملی را در کشور ایفا کرده‌اند و امروز می‌توانند با اجرای ایده‌های رسانه‌ای مشترک، در بحث تبلیغات شهری، نشریات و فضاهای مجازی ظرفیت‌های متقابل گردشگری و فرهنگی  یکدیگر را پوشش دهند.

مجتبی شاه‌مرادی، سردبیر روزنامه «اصفهان زیبا»  نیز در این دیدار از «تبریز 2018» به عنوان فرصت ملی یاد کرد و از اعلام آمادگی رسانه های اصفهانی و فضای تبلیغاتی این شهر برای معرفی جاذبه های گردشگری تبریز خبر داد.

 روزنامه «اصفهان زیبا» تحت امتیاز شهرداری اصفهان و با سردبیری مجتبی شاه‌مرادی منتشر می‌شود.

ارسال نظرات