خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سکوت در برابر جنایات و کشتار مسلمانان میانمار در حقیقت خیانت بزرگ به جامعه مسلمین جهان است، گفت: باید صدای مظلومیت کشور میانمار به گوش تمام دنیا برسد واز طریق محاکم بین‌المللی این کشتار را محکوم کنند.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۵۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

سکوت در برابر جنایات میانمار خیانت بزرگ به مسلمین جهان استسرهنگ اکبر یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: کشتار مسلمانان این کشور به دستور مستقیم آمریکا و اسرائیل غاصب است و مسئول خون مسلمانان میانمار این دو کشور مخرب هستند.

وی افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری باید تمام مسلمانان اعتراض و شکایات خود را به نسل‌کشی مسلمانان به محافل بین لمللی اعلام کنند و تمام ملل اسلامی در برابر این گستاخی بزرگ بایستند و سکوت نکنند.

جانشین سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: سکوت مسلمانان در حقیقت خیانت بزرگ به جامعه مسلمین جهان است و باید صدای مظلومیت کشور میانمار به گوش تمام دنیا برسد واز طریق محاکم بین‌المللی این کشتار را محکوم کنند.

وی ابراز داشت: مسلمانان دنیا باید چنان عکس‌العملی از خود نشان دهند که دیگر هیچ وقت این گونه حوادث تکرار نشود.

یونسی خاطرنشان کرد: تنها راه تکرار نشدن این گونه حوادث اسفبار متحد شدن مسلمانان است تا در سایه این اتحاد دشمنان نتوانند در صفوف مسلمانان نفوذ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات